Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1671 ggr
[Aremea]
0

Väggskydd bakom buren

Jag sitter och funderar på ett fiffigt sätt att skydda väggen bakom buren- utan att behöva ha fula vaxdukar upphängda.

Akvarieplancher var min första tanke, men de är på tok för små…

Fototapeter, är det någon som testat det? Man kan ju sätta bilden på en skiva och sen lacka på det, så det är lätt att flytta och torka av.

Hur har ni löst det för att både skydda väggen och göra det lite extra fint?

/Aremea

Lovizaa
0

måla vaxdukarna :P

hus-musen
0

Finns ju snygga vaxdukar oxå o de finns även helt genomskinliga.

Qui dormit, non peccat

[Devo]
0

Jag köpte spånskivor och klädde dem med vaxduk.

Ladyinred
0

badrumstapet borde väl funka jätte bra. bara att nåla upp på önskat ställe o sen slänga i tvättmaskinen.

[kalelo]
0

Jag har inget bakom buren till råttorna, har ändå sliten gammal tapet så som jag torkar av med en våt trasa bara.

När jag hade undulater köpte jag galontyg som skydd till bokhyllan och satte på något ställe på väggen eftersom en viss fågel skulle äta tapeten där. Galontyg är dyrt, men riktigt slitstarkt… kanske något?

Allamej
0

Jag har plywood eller nåt liknande inklägg i vaxduk fastsatt på tjejernas bur, stående mot väggen bakom kastraten och hans kompis och ett duschdraperi bakom killarna

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

AtjoProsit
0

Väggskydd??

Har aldrig ens tänkt på det.

Hur kommer det sig att ni har det?

Märker inte av något på mina väggar där flickornas bur står….

Lancia
0

Jag får alltid en massa rött råttsnor och kisstänk på väggarna. (För det ska ju givetvis kissas allra högst uppifrån i voljären) Men de som bodde här innan mig tyckte tydligen att badrumstapet var en bra grej att ha i vardagsrummet, så här behövs inget skydd. ;)

Sweetheartno1
0

Jag har funderat på att sätta upp sånt här golvskydd man har till barn när dom målar. Som man har under stolen.. Finns på ikea !

//Sweetie

BRAGO
0

Har man tillgång till plexiglasskivor är ju det en bra idé, men är ju ganska dyrt att köpa in.

Elshira
0

Ikea har lite hårdare plastmattor som man har under kontorsstolar för att skydda golvet. En i genomskilnig med blommor och en frostad, de borde väll kunna fungera?^^

Hakuna matata!