Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 578 ggr
allobosia
0

Svarta dumbobebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 underbara ungar finns fortfarande kvar (2 honor och 1 hane) i min Nintendokull pga av att ''köparna'' inte hört av sig när det är dags att hämta.

Fler bilder kan mailas vid intresse. BARA SERIÖSA SVAR NU TACK..  :)

• födelsedatum: 12/3 -09
  • färg, teckning o hårlag: Black
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning: 10
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Baccus. 29/12 -06. 610g
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Zelda. 30/6 -08. 320g

syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Syftet med kullen är att få fram friska och trevliga råttor och att ta vara på de underbara föräldrarnas temperament.

hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Snälla och mysiga råttor som är väldigt kontaktsökande. De bor tillsammans med de vuxna råttorna nu och dom fungerar väldigt bra i flock. 

pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 250:-, dom kommer att reggas i SRS 

ort där råttan/råttorna finns: Västerås 

telnr, epost o alternativa kontaktsätt: Allobosia@hotmail.com Skriv och berätta lite om dig själv, din råttvana och även hur många råttor du har och hur dom bor så hör jag av mig! Glad

MangoMelon
0

Åh vilken sötnos! ^^ Synd att jag inte har plats för fler råttor än vad det är på kommande, annars hade jag plockat hem dem :D

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Allamej
0

Om du vill ha dina annonser upp puttade så säg till nån av oss Medarbetare eller sajtvärden så gör vi det :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
0

Puttar för dom söta små :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Inlägget är låst för nya kommentarer