Fler bilder från mig!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Först ut kommer ett litet klipp som jag har filmat med min kamera. Det är hanen som är pappa till kullen. Är det konstigt att jag köpte honom? :P Världens gosigaste! Mot slutet av filmen kommer två av hans söner och "stör".. :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Hihi, han har inte världens vackraste häng direkt, men han är ändå avslappnad i kroppen trots att det inte ser så ut. :P
Mvh,
Moa
Den helsvarta lilla ungen leker charader. Någon som kan gissa vad han försöker likna här? :P
Mvh,
Moa
Här är den helsvarta normal. :P För övrigt så är han 5 veckor och 6 dagar på dessa foton.
Mvh,
Moa
Ännu en skum ställning från en av de små. En av agoutihonorna ser hoppsugen ut. 5 veckor och sex dagar.
Mvh,
Moa
Av någon anledning ville hon inte riktigt visa sitt söta lilla ansikte för kameran, men hennes gosiga mage putar då.. Det ser nästan ut som att hon börjar bli lite för bebistjock. :P Som sagt, fem veckor och sex dagar.
Mvh,
Moa
Och en av ungarnas häng. :) En supersocial och go liten kille, det här. Fem veckor och sex dagar. Ursäkta att bilden är så suddig.
Mvh,
Moa
Vilken urmysig film! :)
Bilderna är hur söta som helst :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Dessa två bilder var bara så söta så jag måste skicka med dem. :P Här är ungarna kring fyra veckor, och tre av dem ligger och fusksnuttar på mamma fortfarande. :P Här ligger en med benen i vädret..
Mvh,
Moa
Nej, så söta! :'D
myismyname: Tack! Synd bara att filmen är så suddig, men man ser ändå att han älskar att bli gosad med. :)
Mvh,
Moa
#16 Det skulle förmodligen synas även på en ännu suddigare film. x) Verkar vara en jättemysig kille :D
Det är han också. Han kan ligga och mysa i famnen eller i sin korg hur länge som helst. :)
Mvh,
Moa
Mysig film, och bilderna är urgulliga! ^^ Särskilt dem där bebbarna ligger med benen i vädret :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Tack! :P
Mvh,
Moa
åhh!, vad härligt med en sån gossig gosse!, hoppas bebisarna blir lika gosiga:D!
Det hoppas jag också. :)
Mvh,
Moa
söt plutt