En ny liten vän.
Nämen sicken sötnos :D
Såg en liknande råtta på blocket för någon dag sen, det är inte samma? Eller? :O
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

#1 nej det är inte samma, vet du om annonsen finns kvar? Vore kul att se :O
Jättefin :)
#2 Jag ska leta reda på den, om den finns kvar! :) Minns dock inte om de var sååå lika, kan ju hända att de ser olika ut när man ser dem bredvid varandra, det var ju några dagar sen jag såg den, haha. Men jag ska kika!
#2 Haha, nu såg jag att de inte var så lika egentligen, menmen, här har du länken i alla fall:
Hon var mycket gråare och hade inte lika mycket färg på huvudet, men med några dagars mellanrum ser de lika ut. xD

#4 Eller så är det så att min lilla grabb har en hemlig dubbelgångare någonstans ô__Ô

#5 Hehe, söta flickor, men som sagt så var det nog ditt minne som spelade ett spratt :) De har ju lite samma teckning dock.
#7 Jo, det var det. ^^
Det var nog bara för att teckningen är lite lik som jag kopplade ihop dem, haha. ^^ Så kan det gå.

Jättefin :D

Vart kommer han ifrån? Jättevacker är han. =)

Jättefin.
En stilig liten hane. :) Hur gammal är han, och var kommer han ifrån? Vem har döpt honom? (Jag älskar The Mentalist, det är typ ett av tre program jag följer, annars tittar jag nästan aldrig på tv..) :P
Mvh,
Moa
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Haha, synd det inte är MSN för då hade jag vibbat som en galning! Är ju nyfiken på vart han kommer ifrån.. ^^,

#13 Han kommer från en tjej i Norrköping som fick en kull, mer än så vet jag inte ännu. Jag fick honom i andrahand, men jag fick även namn och nummer till tjejen han kommer ifrån, så jag tänkte ringa och ställa några frågor. Förlåt att jag tog så lång tid med att svara :O

Han är född 2 Februari, och det är jag som döpt honom, jag är ett stort fan av The Mentalist :)

Aha okej.. du får ringa dit och fråga och luska ut mera tycker jag.. ^^,
Vi är nyfikna på detta stället vettu! ^^,
ååå va fiin!!! han är underbar :)
vill också ha råttor, går genom taket snart…
supersöt liten grabb :D