Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1609 ggr
wintermynta
0

Stora Vår resultat

Här kommer lite resultat från Stora Vår. Ursäkta om stavningen är kass men efter att skrivit 69 bedömningsedlar på engelska är inte hjärnan på topp.

Hade en jätte trevlig dag och kom hem med bebisar haha. Fullt ös var det och jag är så tacksam för min underbara familj som ställd ut mina pälsklingar.

Standard.
Samtliga r8 som ställdes ut fick kv 1:a.
2 rosetter för Bästa Dumbo, samma råtta vann även HP för sin rexning och dumboöronen.

**Pet
**Santliga fick A-pris
1 pet sen gick till min Skuggtand
Fick nån rosett till men har inte hunnit kolla.

Tack alla för en jätte trevlig dag. Sen kan ni som tog bilder slänga upp dom i tråden.

MangoMelon
0

Jag säger grattis :D

Det känns bajs att jag inte kunde komma, hade varit hur kul som helst att se hur era utställningar ser ut, särskilt denna eftersom den är störst?

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

BRAGO
0

Näe, det är inge roligt att Stora Vår är över… Jag kunde inte komma, jag är hemma och är magsjuk…Gråter

anija
0

Mina råttor fick alla A-pris, Ömhet blev junior 2:a och de i standard fick kvalitets 1:or. Ömhet fick HP för lovande cinnamon, och 2 av 3 clearround. Jag sekreterade åt Gail i Pet och det var otroligt hög kvalitet på råttorna! Knappt några AB över huvudtagetGlad Så himla trevligt att sitta där och bara njuta av alla vackra råttor! Trött som en gnu var jag i huvudet innan dagen var över.

[FrejaGna]
0

Gna fick hederspris i pet och Selma fick två andra pris i båda standarderna, och så fick jag med mig en liten bebis hem , High Fashion Hoodie Kyss Och så fick jag lämna ifrån mig mina små bebisar Rynkar på näsan men dom kommer få det jättebra :)

CamillaS
0

Grattis allihopa!Skrattande

Mina sex tjejer fick alla A-pris med bra bedömningar i petten. :)
Pixie fick hederspris för: Bra självkänsla & kondis. Och Tilda för: Väldigt bra pet råtta!
I standard fick Sipa  kval. 2:a pga för mycket rost. i både 1 & 2.

Jag hade en trevlig dag igår, tack alla trevliga människor! Skrattande

Thirre
0

Jag var tvungen att gå innan allt var utdelat men det jag vet är; Spirit AB och 1:a kvalitet i bägge standard. Trolla A och pc juniorhona 3:a, 1:a kvalite i ena standarden och 2a i andre. Truls 1:a kvalitet i bägge standard + HP, A i pc. Dragon A i pc och Signe var nära att klå den finska råttan i samma klass men hon blev tvåa i bägge standarna med 1:a kvalite, i pc blev hon bästa seniorhona!

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

MangoMelon
0

Grattis till allas råttor, ni måste vara stolta! :D

BRAGO
0

Grattis till alla fina råttor.

Tezzlan
0

Som vanligt är det jättetrevligt att åka på stora vår! Denna gång domde jag agility A klassen så jag han inte mingla så mycket som jag velat. Men det va kul att vi hade några nya agilitystjärnor och fler vill jag se! Speciellt i B-klassen, det är lite tråkigt när man inte får någon konkurens.

Kvaliten på råttorna på plats var helt fantastiska och konkurensen va enorm. Grattis till alla med och utan rosetter för en lyckad utställning. Hoppas vi syns nästa gång.

Detta kammade mina ögonstenar hem:

PetClass - Jesper Pettersson (juniorer) & Gail Adam (seniorer, huvuddomare)

• Alla råttor som var med och blev utställda fick A!
  • Lexus (of Emerald Moon) blev junior hane 1:a
  • (Tut-Zoo) Emily blev junior hona 4:a
  • Tezzlans Diamonds are Forever blev senior hona 4:a
  • Jesper's domarfavorit blev Tezzlans Happy Hawaii
  • Tezzlans For your Eyes Only fick HP för "Kamoflage-dräkt"
  • (Tut-Zoo) Soft Light fick HP för "Hennes slick-beteende"
  • TacoBelle's SandRassel fick HP för "Dagens 5:e plats"
  • GP Strike varenda gång! fick HP för "Utmärkt svans & roliga morrhår"

Standard 1&2 - Graham Mobbs (1) & Sandra Mobbs (2)

• Alla råttor som blev utställda i standad fick kvalitets 1:or
  • GP Strike varenda gång fick1:a pris i mink klassen i både 1&2
  • Tezzlans For Your Eyes Only fick 1:a pris i b-e sm sp du klassen i både 1&2
  • TacoBelle's/Tezzlans Salchicha fick2:a pris i russianblue klassen i både 1&2

Agility B - Johanna Ivarsson

• Av sju råttor fick sex ClearRound
  • GP Strike varenda gång! blev 1:a & Domarfavorit
  • SP Asterixin Vilja blev 2:a& Silver Agility
  • Tezzlans Diamonds are Forever blev 3:a
MangoMelon
0

#9 Man får lov att gratulera till en mycket lyckad utställning! :D

CamillaS
0

#9 Vad roligt!
Grattis till alla dina fina råttor! :D

silverorm
0

Grattis allihopa!!Glad Vad roligt ni måste ha haft!!