två honor säljes !
Läs mer här !
http://www.annonsdirekt.se/default.asp?gotourl=%2Fasp%2Fsektioner%2Fdefault%2Easp%3Fsekt%3D8
Mvh/ Elin
**Är detta din annons?
**Är det det så verkar du väldans oseriös.
"Jag ska sälja mina råttor pga att jag har tappat intresset & har inte tid.Dom är inte 100% tama därför jag håller inte på med dom så mkt & därför att jag har tappat intresset"
För tusan TA REDA PÅ OM DU E INTRESSERAD innan köp av djur.
Råtthonor säljes
Hej , Jag ska sälja mina råttor pga att jag har tappat intresset & har inte tid.Dom är inte 100% tama därför jag håller inte på med dom så mkt & därför att jag har tappat intresset.Fast dom är väldigt snälla.Dom är väldigt skygg när man ska ta upp dom ifrån buren.Men sen är dom rätt så tama.Men det går självklart att vänja bort!Men dom heter ialla fall Maja & Flizan.Maja är vitgrå & Flizan är vitbrun.Kan säljas med bur.Mått: 80 x 50 x 79,5 cm.Giftfri plast.Ordpris : 2,195Kr.Råttorna kostar: 50kr( båda ) Råttor med bur + agility hinder : 800 kr.OBS! EJ ORMMAT!!Om ni vill ha mer info eller bilder Mejla.Nalleen7@hotmail.com
Pris
50 kr
Är det inte din annons behöver du självklart inte bry dig om det jag skrev.

Jag var ju intresserad förut, och nu är det så mkt med skolan och så, så jag tkr synd om dom att jag inte håller på med dom, ska dom få sitta där i buren och bara glo? kult liv !
och jag är inte OSERIÖS !

Hej!
Jag tycker också att man bör tänka efter innan man köper djur så man inte tappar intresset. MEN nu när du har tappat intresset så gör du ju helt rätt i att sälja dem. Du gör ju bara vad som är bäst för dem.

Joo, jag vet. Men jag håller ju på med dom, dom får ju springa lösa i mitt rum. Men jag tkr ändå att jag inte ger dom de dom behöver. Så de är därför:)
Jag tycker du är oseriös. Jag hade råttor under skoltiden och tröttnade aldrig. Köper aldrig ngt som jag inte älskar!
Och det stod faktiskt att du inte tar ut med alls mkt eftersom du tröttnat.
Men som zimzon skrev är det tur för råttorna att du letar ny ägare, dock är det inte så väldans lätt att omplacera skygga vuxna råttor

Jag tycker inte du verkar vara så himla oseriös eftersom du tydligen vill hitta ett nytt och bra hem åt dom, det är ju ingen mening att underbara råttor som djur om man inte är intresserad längre. Och jag tycker det är superbra att du iallafall försöker hitta ett nytt hem åt dom här istället för att avliva dom eller ge dom till någon djuraffär eller något sånt. Men det är klart att man ska tänka efter innan man skaffar djur. Men du testa att gå in på http://www.ratpower.se/omplacering/ och om du verkligen behöver omplacera dina råttor så dom kommer till ett bra och älskvärt RÅTTHEM
Hoppas det ordnar sig. /matilda, Märtha och Selma.

Var inne i ditt fotoalbum och tittade på de söta tjejerna. De är verkligen söta.
Hoppas att du hittar ett hem till dem.