Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1086 ggr
Nicciz
0

Bildefterlysning på minkbebisar

Något stämmer inte färgmässigt i min kull.. och dem som känner mig vet att jag inte kan vänta *hihi* jag tippar på mink och undrar om någon sitter på bra bilder på 5-7 dagars minkar.

Det är nämligen bara två svartögda, två rubinögda och resten mörktmörkt rubinögda och det är dem där resten jag fnular på. Hade jag inte vetat bättre hade jag gissat att jag hade rubl.

Stamtavlan är fullsmetat med ba, en mi, en ci och en ag. Mamma är bl och pappa är en ba bl bärare.

Nicciz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man kan ju smyghoppas på att dem är läskigt bra blue men, heheee

Absinthe
0

Har inga bilder, men bara en som såg mink ut på denna skärmen, men det är lite svårt att avgöra, jag har inte min gamla skärm nu eftersom min dumma dator gick och dö.. har inte ens bilder på minkbebbarna kvar tror jag.. =/

[Dandelion1000]
0

Naw så söta (förlåt att jag förstör tråden, men dom är bara fööör söta)

Absinthe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

till vänster är en minkbebis, nu minns jag inte hur gamla de var på bilden..

Nicciz
0

#2 Ungefär vilken då *fniss

Jag börjar tro jag har två bra ba eller bra men med riktigt svarta ögon. Några dåliga ba så det jag sett är reflexer, tre blue, tre dåliga blue och några mink.. eller något sånt Oskyldig

#3 Ingen fara :) dem tackar

Nicciz
0

#4 Tack!!

Absinthe
0

ligger mink bakom båda föräldrarna är ju lavender oundvikligt om det är blue i kullen, de dåliga blue är ju lavender i så fall.. =P
Mink är dumt ihop med blått om man inte avsiktligt vill ha dåliga blue.. ;P

Själv tycker jag att lavender/dålig blue är väldigt fina.. men det är mink också.. ^^

Söta korvar iaf! ^^,

Nicciz
0

Mink är ju som roan *mutter* hänger med hur länge som helst :P

Pappan till kullen har okänt från andra led så där kan allt finnas. Att mink är dumt med blue visste jag ju men tänkte att jag skulle komma undan *haaha* (jag gillar nämligen inte mink)

Å andra sidan är det inte färgmässigt bra blue jag var ute efter heller i första hand utan att förhoppningsvis få stora bra ögon och flockegenskaper att arbeta vidare på. Så än är inte slaget förlorat ;) dem får vara vad dem vill bara de e söta och trevliga o tar med sig pappans och alla hans syskon/halvsyskons flockegenskaper. Alla har fungerat TipTop!!! Och klarat av introduceringer av alla åldrar i alla åldrar.

hus-musen
0

jag tror de blir skitbra blå och halvdåliga blå o inte en enda blir minkFlört hehe Tungan ute

Qui dormit, non peccat