ungar från granathens
födelsedatum31/1, leveransklara 5/5
agouti, cinnamon släta och rex
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning 14
GrP GrA Granathens Thomsonii f. 18/2-07 ca 530g
Ladugårdens Mare Serenetatis f.1/1-08 ca 380Jag håller liv i denna linje på grund av deras underbara temperament och flockegenskaer. De ser människan som sin bäste vän jämte deras artlikar. De är pigga och alerta, intelligenta som få. För mig har de den perfekta balansen av vildbusar och goseklumpar
Råttorna är följsamma och kom in i de stora burarna utan prioblem. De är gosiga och tycker matte är allt medans de i nästa sekunde ser någon som kan vara intressant, något de inte sett förut. De är nästan för på ,helt enkelt, och är lyckligt omedvetna om vilka eventuella skador matte har räddat dem från.
Råttorna registreras i Srs då jag själv är reggad uppfödare. Jag tar 250:- för en råtta, höjer snart til 300:- då jag har märkt flera ickereggade som tar det priset.
råttorna bor i Mariestad men de icke tingade följer med till stora Vår för att försöka få någon köpare där. Jag kan även ta mig ner till götet mot en viss kompensation.
granathens@hotmail.com 0501-121 18 elr 0734-419183
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

så hör av er om ni känner för att skaffa en gosig agilityråtta.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Jag låser denna annons, om du vill ha putt så säg bara till :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor