Råttvakt i sommar?
Det är så att jag och sambon eventuellt ska låna en stuga ett par veckor i sommar och då kan vi inte ta med oss våra älskade råttor 
Nu undrar jag om det eventuellt finns någon i närheten av Luleå som skulle kunna tänka sig att vara råttvakt ett par veckor under sommaren?
Vi kommer givetvis att skicka med mat och burströ till de små sötisarna + buren de bor i.
Råttorna är 2 honor som heter Pandora & Elektra. De är mycket snälla, lätthanterade och sociala, vana vid katter och hund.
Kan inte betala så jätte mycket för att man är råttvakt men en liten symbolisk summa ska vi nog kunna ge och absolut vår tacksamhet. Kanske kan vi byta tjänster (att vi är råttvakt till dina råttor eller annat djur vid något tillfälle)?
Intresserad? Hör då av dig till mig antingen i denna tråd, via PM eller mejla mig på anne_j_nasman@hotmail.com
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag kanske har möjlighet, måste fråga mamma. Jag bor i piteå men transport både väl gå att ordna? Vilka veckor och så?

#1 Transport ska jag nog kunna ordna… Vet inte ännu när det blir, vi pratade om det igår (jag & sambon) men vi vet inte när vi får möjlighet att ta oss dit eftersom att vi då är beroende av att svärmor ska upp till sin stuga som ligger i samma område (varken jag eller sambon har körkort).
Tänkte att jag skulle börja med att kolla så att vi kan få råttvakt för annars kan vi ju inte åka.
_**/Mvh Anne
JAg tror jag har klartecken nu :) Så är jag hemma och transporten blir löst går det :)
m_lovehorses@hotmail.com maila gärna om du vet datum :P

#3 Jag ska kolla upp lite mer med både sambon och svärmor så återkommer jag till dig då jag vet lite mer om när det kan tänkas bli. 
_**/Mvh Anne
Okej tack :)
Jag skulle nog också kunna ta hand om flickorna, har ju tjejer här hemma också så att. Så om inte Huldan kan så kan du höra av dig :)