Stora Vår

Funderar om jag ska dit men jag har ju inget att ställa ut eller nått så de blir bara som åskådare=)
Qui dormit, non peccat

#1 Jag ska också dit som åskådare =). Får se nåra nya råttor , kanske dom säljer nåra den här gången ? ^^. Hoppas dom säljer saker också ;P. Men iallafall ska jag försöka få lite vänner , även fast jag är ung xD ( 11 år )

#2 Jag vet inte om någon säljer några råttor då jag har för mig att alla råttor måste genomgå friskhetsundersökning mm så man inte tar med sig fler i onödan liksom. Isåfall får du nog höra med någon uppfödare som ska dit om de kan ta med sig ungar. Saker vet jag inte om de brukar sälja alls=)
men de finns nog många här som har varit på fler utställningar och har bättre koll än vad jag har=)
Qui dormit, non peccat
Det är rätt ofta uppfödare tar med "överblivna" bebisar och säljer på utställningar. Men de går åt rätt fort, så då gäller det att vara där tidigt.
jag ska dit! :D
Ska ställa ut alla mina 6 tjejer. :)
Som #4 säger så brukar det ibland vara uppfödare som tar med sig ungar dom inte fått sålda tidigare.
T.ex dom finska uppfödarna kan ha med sig ungar också, men det gäller att vara snabb.

#5 Då det är nya införselregler så tror jag tyvärr inte att finnarna kommer ta med sig bebisar.
Sen vill jag bara påminna om att man kan fortfarande anmäla sina råttor. Sista dagen är 6 maj.
Jag kommer att komma dit med hela fam och en hel drös med r8. Kommer sitta i frisken och även sekretera så ni får gärna säga hej när ni kommer.
#6 aha det visste jag inte.
Men tack för att du sa det. :)
#6 vadå för nya införselregler? O.o
Jag vill, vill, vill komma! VILL ställa ut mina killar där. men tror inte ekonomin täcker det :(
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#8 Förut fick man ta med sig 10 r8 pp. Nu har dom sänkt det till bara 5 pp. Urdumt tycker jag.

Men Camilla, vilken tid kommer du vara där ? eftersom vi skulle hålla till tillsammans där ^^, någon som vill vara där som en liten grupp med Camilla och mig ? ;p
Jag var helt inställd på att ställa ut minst 5 av mina råttor. Men jag har blandat ihop lite datum. Försvinner till finland samma dag för att imp råttor.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ja nu kom jag på det jag med, jag ska ju möta er i terminalen samma helg, så inte kan jag heller åka över till sverige . -.-
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
#10 jag kommer dit till friskkontrollen börjar. Kommer med en väninna. :)
Så det är nog ingen risk att du missar oss, vilken tid du nu än kommer. ;)
#12 haha.. eller så åker du över så slipper vi. Kan vi alla gå på utställningen ;-) mohaha.
Får bli nästa gång. Då finns det fler att ställa ut.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

tänkte komma som bara åskådare.. kostar det nåt? å isf hur mkt?
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
#15 det kostar inget att komma och titta! :)