Hane sökes runt gbg
Hej jag har en fin svart hona jag funderar på att para någon gång i sommar men kan inte hitta någon hane, har ni någon som är runt ett år eller lite äldre med fin färg och fint temperament så hör gärna av dig! Skulle vara + om du har bild på honom, ska snart lägga in en bild på henne . har inte hunnit det än
// Jessica :)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

har du några krav på päls, öron, ögon osv?
Berätta gärna lite om din råtta :)
Hon är ca 6 månader köpt hos en uppfödare men jag har köpt henne av min kompis :P hon är svart med en vit täckning. Ska försöka få lite bra bilder på henne. HOn är väldigt snäll men sitter helt och hänger med :P
egentligen har jag nog inga krav, gillar de flesta färgerna. Bara han är lite över 1 år och har varit frisk hittills.
Maybe it's not too late

Om du fundera avla på henne , hör med hennes uppfödare. Hon kanske vet nån lämplig hane.
Sen saknas det en del uppfg. Hur din råtta fungerar i flock?, problem/beteendestörningar i släkten?, Hur har hennes kull utvecklas ect.
Om du inte vill berätta allt öppet i en tråd kan du ju be folk pm dig så kan du berätta då.
Det är jätte svårt att veta om ens hane skulle passa och kunna ge bra avkommor på så lite info. Inget illa ment.
mvh
tack så jätte mkt, ska kolla upp det
Maybe it's not too late