Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 632 ggr
piaca
0

Råttträff i Gbg den 2e maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu håller vi på att ordna en träff i Göteborg!

Det kommer troligen att vara i Slottskogen den 2e maj runt 1 tiden.Dvs om vädret tillåter! En egen picnic medtages, och även råttor om ni vill. Annars ska ex jag ta med råttor.

Någon härifrån RiF som är sugen att hänga på? Cool

Thirre
0

Något att ta med i beräkning möjligen.. Det var utställning veckan innan i Göteborg så kanske blir träffen nära inpå? Det var inte så många som visade sitt intresse på utställningen.. Med detta inlägg vill jag inte klaga eller liknande utan uppmärksamma faktorer som kan göra att intressen möjligen blir svalt.. Mycket bra initivativ!

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

zyrix
0

Jag kommer :)

imilija
0

låter superkul, jag kommer!

men..om vädret inte är OK, inställt då?

Thirre
0

Läste i tidningen idag att det skulle bli ca 20 grader varmt i Göteborg den andre, risken för nederbörd var inte stor. Men.. hur många gånger har inte väderleksgissarna haft fel och vädergudarna velat något annat? Flört Synd att ni inte tar det litet tidigare, jag skall antagligen tillbringa tid i slottskogen på torsdag eller/och fredag.

Men det är klart man hoppas på fint väder!!!

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Love-
0

hade velat komma med jag firar min födelsedag den dagen

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Raja
0

Jobbar tyvärr den dagen annars hade jag gärna kommit :)

piaca
0

Hittills är vi 8 stycken sammanlagt.. Skrattande

Håller självklart tummarna på fint väder!

silverorm
0

Hade gärna kommit om nu inte jag skulle till Örebro just den dagen! Typiskt!Skrikandes Hoppas ni får en trevlig dag iallafall!! Foton är ett måste sen!!

blackvelvet
0

jag är på! kanske tar med mig black velvet =)

JeppJepp
0

Jag är jäkligt sugen på att komma och ta med mig två pojkar.
Har inga selar dock, någon som gör och vill sälja på plats?

piaca
0

*PUTT*

[ANNiZO]
0

Jag kommer om inget annat dyker upp! :)

piaca
0

Ska vi säga om det blir fint väder lö 13.00 vid barnzoot?

[ANNiZO]
0

# 13
Jisses, jag sover ju då!!! :(
Haha nej men det blir nog bra. Tror inte att jag tar med mig några tåttisar, får se. Har en nykomling som jag inte gärna vill utsätta för stressen att åka hemifrån. Kan ju iof ta med mig Serena och Lacuna, så kan Muffin stanna hemma med Maggot… Hm… Får se hur jag gör!

piaca
0

Okej!

Linnéplatsen kl 13.00 med eller utan råttor och med medhavd picnic! Very Happy
Hoppas på soligt varmt väder!! Cool

Vi är ett helt gäng som kommer att mötas från två olika forum! Ska bli jättekul!

imilija
0

buhä, min himla bror kommer ner från sthlm över helgen. ingen råtträff för mig :(

piaca
0

Jag tror inte kan komma nu tyvärr Rynkar på näsan
Jag är nu döförkyld. Jag vill inte smitta vare sig mina egna eller andras råttor samt er :P
Hade feber igår & förrgår och trodde att jag kanske skulle bli bättre men det har jag inte..

Och jag som verkligen ville komma! Skrikandes
Men sommaren är ung och jag kommer att dra ihop fler träffar om ingen annan göra det!

Ledsen som sagt men ni kommer att vara ett gott gäng det kan jag lova!
Ha jättekul samt ta massa kort!

zyrix
0

Jag kommer inte heller. Jag ska vara ljustekninker på saga teatern i trollhättan hela helgen :(