Kan det varit hon som löpte?
Halloj, jag brukar ha rätt så bra koll på när mina töser löper (Vet inte varför, tkr bara det är bra att ha koll på det)
Men nu i tisdags så tog jag upp Piggelin för att mysa med henne, och som jag har sett i något inlägg här så var en symptom att könet var lite 'öppet' och kanske lite blålila, vilket det var. När jag klappade henne från huvudet, längs ryggraden och fram till svansroten så ställde hon sig på bakbenen helt stilla! Var det som hon "stog" då?
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

blålila? hur menar du :P Hon kanske stod fast vet inte riktigt ifall råttor kan 'stå upp' eller? Hade hon rak rygg? :D

# Alltså, :P någon tråd så var det någon som frågade lite frågor och bl.a så var där en frågor om löpning, och då sa någon att ett ganska säkert tecken var att könet var lite öppet och lite blålila till färgen ^^ Och jag halvlåg i sängen med böjda knän, och Piggelin skulle nog 'undersöka' benen och ställde sig upp så jag klappade henne och då liksom böjde hon ryggen inåt lite och stod blick stilla, när jag slutade så blev hon som vanligt igen.
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

#2 jaha xD har inte varit inne så ofta denna vecka :3 Snygg bild så gjorde min råtta engång som du har på bilden fast då sträckte hon på sig.
Jo, en hona som är blålila i könet och trycker upp rumpan på det sättet löper :)