Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 284 ggr
Bim
0

Är det bara jag som är galen?

Jag är jätteknäpp, tycker alla… Jag med.
Mina föräldrar är SÅ LESS på mig ibland, för allt jag pratar om är djur… Har en kompis som inte är less på mitt prat. För hon gillar djur nästan lika mkt ;)

Jag menar verkligen att allt jag ser kan jag göra om till en bur, matskål eller leksak. Tex när jag ser en låda, vilken som helst, så tänker jag "jamen där har vi en bra marsvinsbur, fast man kanske skulle kunna sätta ihop fler av dom är så blir den större, hmm, där ska vattenflaksan sitta och där ska ett sånt där hus stå.." eller om jag ser en trädgård så tänker jag ut vart min nya fina stora kaninbur skulle stå… Med massor av kaniner som jag har räddat från otrevliga familjer!

Haha, jag är jättegalen. Jag borde spärras in någonstans. Jag kan tom se en lastbil och göra om den till ett akvarium där jag skulle kunna ha mina möss. Som idag såg jag ett rör på gatan, det blev direkt ett rör som skulle passa bra till en råttbur!

Jag har två hundar som jag älskar, men de är hela familjens, alla tar hand om dom! Jag vill ha ngt som är bara mitt, mina egna små bebisar som jag vill skämma bort! Fast visst, jag vill inte ha djur bara för att skämma bort dom, jag älskar djur så himla mkt så att det är jobbigt! Skulle kunna skriva hur många A4 som helst bara om djur, vad jag har för åsikter och deras rättigheter mm! Men vem vill läsa sånt? :P

Är det ngn annan är jag som tänker såhär? Eller är jag den enda?

Bim
0

Det värsta är att  jag inte överdriver… Utan jag ser verkligen allt som något som skulle passa bra till djuren! Jobbigtjobbigtjobbigt…

empan-hampus
0

Jag är precis likadan! Skrattande

hus-musen
0

Haha knäppisFlört

Men jovisst, periodvis så kan allting jag ser vara superbra råttgrejor som skulle vara jättebra att ha men jag brukar försöka hejda mig=)

Qui dormit, non peccat

Bim
0

#2 Haha bra att det inte bara är jag då.. :P

#3 Säger ju det.. :P Men för mig ör det hela tiden, det har varit så i över ett år… över att och ett halvt tillochmed! Tutr att jag inte kan ha råttor ;) Annrs skulle mi n råttbiur vara överfylld med skräp nu ;)