Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 563 ggr
[FrejaGna]
0

gissa färger, 10 dagar

Idag är sötnosarna 10 dagar :)

Är dom blue, agouti, mink? Vad tror ni? :) Ja vissa går ju att gissa bättre än andra Tungan ute

[FrejaGna]
0

hm.. va sur jag blir att bilderna blir så små Skrikandes Det är i alla fall två av varje färg :P

Absinthe
0

Vild gissning då bilderna inte har så bra färgåtergivning, men två black, två blue och två blue agouti. Såg inte teckningen på magen på alla men två ambk såg det ut att vara på de svarta.
Sötnosar. =)

Absinthe
0

Vad är föräldrarna förresten och vad finns i stamtavlan bakåt? Lättare att veta säkert då dessutom..

Ladyinred
0

tänkte om de ljusa kanske kunde vara cinnamon. för de e tickade i alla fall…

[FrejaGna]
0

Mamman är Silver Black och pappan är Agouti eubk rex dumbo. :) Wintermynta vet nog bättre vad som finns bakåt i stamtavlan men har för mig att det är en riktig soppa med massa olika färger hehe :P

wintermynta
0

#5 Jo det är en riktig soppa Skrattande
Bakom mamma finns det:

• siames graphite

• s/bl

• ag

• s/ba

• ly

• fd sf nu kallad amber

• lilac

• cream

• s/cc

#3 Bakom pappa har du koll på ett av leden då Ai är farmorsmor. Dvs det är Ben (Herr Christo) som är pappa. På andra sidan ledet är det dock okänt med plats för ev ännu mera färger

Absinthe
0

Jisses vilken soppa.. =P
Men bakom Ai finns mest mink, black och chocolate. (Har själv bara fått mink, chocolate och black med dessa avkommor därifrån också, men även beige)
Blue vet jag ingenting om bakom mina råttor och kommer nog mest troligt ifrån Ernst sida (har för mig att det kommit blått hos zickan med samma bakgrund), men jag står nog ändå fast vid två black två blue och två blue agouti, de verkar lite för kalla i färgen för att vara cinnamon, iaf på min skärm. =)

Absinthe
0

(Kul att Chopper åker vidare runt omkring ännu iaf, hanen jag började föda upp med som är Ai's morfar) Skrattande
Inte så längsedan Ai's mamma och moster gick bort, blev 2,5 år gamla båda två. Sligo som är Ai's pappa gick bort förra sommaren, han var 2 år och 4 månader, inte jättegammal men var alltid pigg och kry.
Får komma och kidnappa några, har själv väldigt ont om Chopper kvar här hemma vilket jag tycker är extremt tråkigt.. =/