Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 369 ggr
Royalz
0

Råtthanar köpes i sthlms trakten

Hej!

Är det nån som har 2 råtthanar som är leveransklara runt 9maj? Jag ska nämligen upp till sthlm/kallhäll den 9maj på utställning och skulle gärna villja få med mig två hanar hem :) Max 2 månader gamla.

Jag är inte så haj på det här med rått färger, men skulle gärna villja ha en svart/brun/grå med vitt i ansiktet :)

Skulle även vara bra om du kunde leverera dom till Kallhäll, mot bensinkostnad såklart!

Jag har aldrig haft råttor tidigare, men har ett gäng med hamstrar nu och föder även upp dessa. Så djurkunskap har jag.

Hör av dig ifall du har några hanar som letar nya hem :)

Lancia
0

Vart bor du annars? Kanske finns det någon uppfödare i närheten där du bor, ifall det inte skulle finnas några till salu i Sthlm menar jag. :)

Ladyinred
0

låter som det är roan du letar efter när du skriver att de ska vara vita i ansiktet. Andra bläsade varianter är inte direkt vanligt.

emmeb
0

www.ratthjalpen.se har några yngre råttor i Sthlmstrakten just nu. ;)

Royalz
0

Jag bor i Värmland. Så vad jag vet så finns det inga i närheten av mig :(

zyrix
0

Roayalz. Råtthjälpen har även råttor i uddevalla vad jag vet. Tarnsport av råttor brukar inte vara något problem. Bodde inte din mamma i Trollhättan? Uddevalla är inte långt och transport kan lätt ordnas jag åker Trollhättan - Uddevalla lite då och då. skulle kunna ta med mig tillbaka om de skulle vara interssant. Gå in på Råtthjälpens hemsida och titta på Horner, Holmes, ron och Rocco. Där kan du även göra en intersse anmälan. Och bli medlem i råtthjälpen :) det kostar bara 75 kr och pengarna går till vetrinär kostnader mm.

//zyrix

Royalz
0

Det stog att dom råttorna inte var så hanterbara. Och eftersom det blir mina första råttor så vill jag gärna ha tama och gosiga med en gång :) Fastnade lite för Shere khan, men han finns ju sthlm :/

emmeb
0

Annars, om du skall till Kallhäll, så kan du ju "reservera" den eller de råttor du är intresserad av tills dess och på något sätt styra ihop transport av dem till Kallhäll. Det mesta brukar gå att ordna. :) Jag har en råtta som har fått transport ändå från Gbg, själv bor jag sex mil norr om Sundsvall. Det mesta brukat fixa sig. ;)

Royalz
0

Jo så kan man ju göra :)