Barbering på sina ungar ?
Har en liten kull på 9 ungar varav 5 är rexade. Två av dom har tappat näst intill all päls på sidorna. Från framben till bakben..
Tänkte om det kanske är mamman som gör så ?! Ungarna är 3 veckor..
HJÄLP !
Mvh

Det är säkert rex bebisarna som har pälsbyte. Helt normalt och inget att oroa sig för. Pälsen kommer att växa ut i sinom tid.

Rexar tappar päls när dem byter från bebispälsen. om bara den ena föräldern är rex kommer pälsen att växa helt ut till det normala igen. Inget att oroa sig för 

Läskigt ! 
//Sweetie 
Tack för så snabba svar !
Va skönt. Upptäckte det när jag kom hem på eftermiddagen. Dom såg inte ut så tidigare idag ! Men då vet jag. Tack så hemskt mycket !
Nu har ungarna tappat all päls utom på huvudet ! När kommer pälsen tillbaka ?
Kommer den ens göra det ?

#5 Är de helt nakna? Trodde inte att rexar blev helt nakna även om de kan se lite luggslitna ut.
Qui dormit, non peccat

6 Jo dom kan bli det men det är inte vanligt.
Pälsen borde växa ut realtivt snabbt.
#5 Har du ingen bild?.
Vet du säkert vilka föräldrarna är? Vilket hårlag har de?

Tänkte precis samma sak.. :P
Älskar mina stora små vänner..

Om jag kan föreställa mig hur dom ser ut så lär dom vara jätte söta ?! Eftersom ni undrar om h*n vet hårlag, kan det vara så att dom kommer förtsätta se ut så ? 
//Sweetie 

#10 Ja jag tror de funderar på om de kan vara dubbelrex hon fått i kullen=) De kan bli väldigt konstigt pälsade, eller knappt ha päls=)
Qui dormit, non peccat

Ingenting-alls det går ju inte att kontakta dig .
Kan du skica en bild ? Är så nyfiken.. Har aldrig sett en dubbelrex bebis !
#11 Så ungarna kommer fortsätta se ut som hon beskrev dom även som vuxna?
//Sweetie 

Jag har ju skrollan. Hon är rex och tappade lite päls på ryggen när hon var mindre . Såg ut som någon ryckt av henne pälsen.. Va söta dom måste vara med endast hår på huvudet.
//Sweetie 

#14 Nja söt och söt, jag tycker de ser ut som skabbrävar utan sår då
Men skönhet ligger i betraktarens öga! Har träffat dubbelrexar som visserligen varit fula men samtidigt så är de charmiga på nått vis, de är svårt att förklara! De ser lite speciella ut iaf
I länken jag skickade så kan du se en dubbelrexbebbe före och efter pälsbytet=)
Qui dormit, non peccat