Vad blir nästa steg ?
Hej Malin
Detta skriver jag till dig i egenskap av Sajtvärd och jag vill betona att jag inte har nåt emot dig personligen.
Du kommer plockas bort från uppfödarlistan eftersom du har annonsförbud. Beslut är mitt och taget av mig. Detta borde ha gjorts direkt när du fick annonsförbudet men tyvärr så glömdes det bort. Anser du att beslutet är felaktigt så får du gärna kontakta mig.
//mia
Sajtvärd på råttor i fokus
Svar ifrån mig:
Jo..Du får gärna fortsätta driva din sajt på skitsnack och indicier.
Tänk om alla i samhället dömt folk dom inte ens träffat eller pratat med,herregud vad det sett ut 
Men jag måste bara säga…att sedan folk här kan se hur du driver din sajt och gett mig annonsförbud m.m så har jag sålt otroligt mkt av mina råttbebisar och jag har en väntelista som börjar bli ganska lång.
Så på något lustigt sätt får jag tacka dig för den uppkomna situationen. Nu är det uppfödarlistan som du kommit på, kommer du på nåt framöver så får du höra av dig.
Trevlig kväll
//Malin
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Men varför fick du annonsförbud ? 
//Sweetie 

Ska vi verkligen ha den här diskussionen igen?. Jag tycker inte det för det kommer bara spåra ur. Så jag hoppas du inte känner dig allt för överkörd men jag låser tråden.
//mia