råttors konstverk
kan inte alla olycksdrabbade råttmännsikor där ute lägga upp bilder på era råttors konstverk (söndergnagna tapeter, och dyl).
vore kul och se att det inte e bara mina som hittar på satyg ibland.
Hehe, kul.

Ja va roligt. Mina har inte hunnit hitta på sådant ännu. Peppar peppar ! 
//Sweetie 
Ojojoj, måste nog ta och fota allting.. Här finns det söndergnagna kuddar, täcken, filtar, uppätna hudkrämer, avgnagda högtalare, sladdar osv :P

Nej va tråkigt. Det kan ju gå illa ! 
//Sweetie 

men nästan alla som har råttor har fått något stulet, uppätet eller bara föstört av sina råttor..
har blivit av med ett headset,lite sladdar, t-shirt som dom drar in i buren , filtar, strumpor är otroligt kul att bita på gärna när dom används! xP
Jag har blivit av med en massa sladdar, högtalare, kläder, borstar, många läppglans, cigg, väskor - de mesta! kvittar vart jag lägger undan sakerna, på något sätt hittar dem alltid allt! xD ska testa fota råttisarnas hyss någon dag.

saker man inte riktigt få ha smakar ju alltid så gott….

komigen! mera saker måste dom ju ha bitit söndet.

Har inge bildbevis, men jag hade råttor under en månad och de hann gnaga sönder tapet, två gardiner, två lampsladdar, axelremmen på en väska och lite på mitt skrivbord.. ^^ Haha, och jag trodde att jag hade koll på dom! 

Mina har nog aldrig gnagit sönder nånting=)
Qui dormit, non peccat
#15 Det är bara vad du tror…

#16 Jag har hanar så de brukar inte gnaga
Qui dormit, non peccat
Hihi man vet aldrig.

Mina hanar är tokiga! Gnager, gnager och gnager! Hade sönder mina gardiner (som jag nu har slängt), jag har hål i varenda påslakan, dreadsen är roliga att tugga på. etc etc.
Hanar kan dom också!

och sen så ser dom så oskylldiga ut, typ: fick vi inte gnaga på det här?

#20 Haha ja! Mina är duktiga på sånt! "Men vadå? Fick vi inte gnaga på dina kläder som låg upplagda här åt oss?".
Hehehehehe.

Hopplösa djur..
Ändå så älskar man dem så hårt ändå..

haha buuuuuussshhhaaarr!! ^^

mina tog sig under dagen ett smakprov på mina gardiner.
Mina gnager inte på nåt, ännu *peppar peppar*, men de kissar överallt istället.. Mej stör det inte för det är ju inga floder precis, men det e ju lite tråkigt om man har gäster o rådisarna springer ute :P
Om de smakar på nåt så e det oftast nåt papper som ligger nära till tands :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

mina råttor kors i taket
springer in i sina burar och gör sina behov och kommer lika fort ut igen när dom är klara.

#27 haha vilka snällisar!! :D
Mina har gnagt hål i gardiner, en kompis byxor dem lyckades få tag i genom gallret på nåt skumt sätt, filtar som legat för nära osv osv ^^
Mina älskar att gnaga på en tvål som luktar jättegott.Så fort dom kommer in på toaletten ska dom ta sig upp till handfatet och äta tvålen.Man får vara snabb med att ta bort tvålen.Och dom slickar gärna på schampoo flaskornas öppningar med..tyvärr ingen bild tagen 
dom biter inte på så mycket annat faktiskt..I vardgasrummet har dom inte bitit på sladdar,men det är nog en tidsfråga …