Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 755 ggr
[FrejaGna]
0

En liten bebismage än så länge :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, tänkte bara dela med mig av Cholaoos bebismage med er också. :) Fortfarande liten, men det är ju en vecka kvar. Hon är så duktig lillan! :)

Måste passa på och tacka wintermynta för all hjälp också hehe, utan henne skulle jag bara suttit som en idiot och sett ut som ett frågetecken med allt det här :P Och nicciz för bebisburen! Skrattande

BRAGO
0

Grattis till bebismagen! Nyfiken på vad det blir. Hoppas på bilder.

[FrejaGna]
0

ja såklart jag kommer bombardera med bilder sedan hehe :D

pappan är ag eubk rex dumbo, och mamman är silver black , och vi hoppas på att det kommer bli blått, och dumbo vet vi nästan att det blir :) Tungan ute

Lovizaa
0

Grattis! :D

hus-musen
0

Roligt med bebbar=)

Qui dormit, non peccat

RatLover
0

Ååh grattis! Måste vara jobbigt att vänta på att dom ska ploppa ut :)

MangoMelon
0

grattis! :D jag väntar med spänning på att få hem min hona, om allt gått väl så e hon dräktig när hon kommer och så ploppar det ut bebbar inom 2 veckor ^^

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Sloj-border
0

GRATTIS!! :D :D :D åå jag vill också ha råttor!! lyllo dej som tillochmed ska ha småttingar!! :P

MangoMelon
0

Det är första gången för mig ^^

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Nicciz
0

http://i33.tinypic.com/2s1ukx1.pngGrattis!!! Hoppas allt går bra och det blir massa fina bebisar. Cholahoos syster hälsar och grattar så mycket.

ps: så lite så. ;)

wintermynta
0

#6 Det är samma underbara hane som din är parad med.

Åh jag är lika spänd som Frejagna. Är så tacksam för att du är så gullig och tar kullen hos dig. Det kommer bli så bra.