Månadens råtta ; April
Tävla med foto på en eller flera av dina råttor i månadens råtta!! För att råttan ska få vara månadens råtta hela månaden sker tävlingen månaden innan!
Jag, sockerråttan, sponsrar en liten vinst till det vinnande bidraget!
Regler:
* Endast medlemmar på råttor-ifokus får deltaga
* Bidragande foton ska laddas upp i tävlingstråden (denna) för den månad de avser
* Ett bidrag per medlem
* Foton ska vara så stora som möjligt, gärna 800x600 pixlar (behåll gärna en högupplöst kopia själv)
* Sista dag att ladda upp i tävlingen är 25:e månaden innan
Mia//
Mia//

Två blå dumbo tjejer vill gärna vara med.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

#8 ÅH jag gillar den! :D Underbart fotograferat, och gillar hur du har klippt den (om du nu har gjort det) så att det blir så extrem fokus på ansiktet. Grymt!
Tack så mycket #9 !!! Jo jag har beskurit den väl, gillar den verkligen jag själv :D
Lade upp en lite större variant :)
#10 Underbart. :) Hamnar på min lista med favorit-rått-bilder. Men jag har egentligen ingen lista. ;D Men you get the point!
haha okej, vad roligt, vilken ära!

Hej!
Jag bidrar med Luna som ligger och vilar med sin syster Maja i bakgrunden.

Absinthe: Så söt! :D:D

Ställer upp med min Siri :)

#37 Läs när anmälningstiden gick ut :) det finns en ny månadstävlingstråd om du kollar lite :) Låser denna nu
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Här kommer den :D