Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 583 ggr
Liingefors
0

Neeej han ska avlivas..!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Neeeeej nu ska han avlivas.. Efter flera veckor av smalhet och fel på andningen så har han bara blivigt sämre och sämre.. Så nu ska han avlivas imorgon eller på fredag:( jag vill inte!!!!  Men efter detta så vill jag bara försöka gå vidare så snabbt som möjligt med en ny råtta. Så om du har en råtta som du inte ska ha kvar så kan du kontakta mig! Men ush vad jag kommer att SAKNA MIN LILLA LINUS!!!!!! åhhhh Gråter

Skriv gärna Hej då :( till Linus…     HEJ DÅ ÄLSKLING!!!

Sweetheartno1
0

Sov gott Linus ! Rynkar på näsan

//Sweetie

kurtbulle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för reklamplatsen

idisen95
0

sov gott

empan-hampus
0

Var ni inte till veterinären med honom?? Rynkar på näsan

Vila i frid Linus <3

CamillaS
0

R.I.P Linus :'(
Han får det bättre på andra sidan..

Hoppas du skaffar två råttor då.. :(

Liingefors
0

nu är han i himlen, och jag ska skaffa en ny råtta redan nu i helgen men kommer aldrig att glömma honom! <3

[GlittriGris]
0

Linus , vila i frid lilla sötis!

MangoMelon
0

Har du skaffat de nya råttorna redan? :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Liingefors
0

nee och jag kommer säkert aldrig göra det för det finns ingen som säljer bara en hane =(

MangoMelon
0

Nej orsaken till det är för att råttor inte skall hållas ensamma och det borde vem som helst förstå! Det kostar inte så himla mycke mer att hålla två råttor, det luktar inte mer än vad en gör och det tar inte såå mycket mer tid. Varför skaffa bara en när du kan börja på ny boll och köpa två glada o nöjda ungar, och på samma gång följa lagen? För det är faktiskt lag på att råttor måste vara två eller fler.

Lancia
0

Kontakta uppfödare istället för att bara starta trådar här på rif om att du söker råtta, så är jag säker på att du får napp. Även om dom inte har nån bebis just då, så har dom säkert nån unghane som dom vill ha ut på foder. Och transport går ju som sagt nästan alltid att ordna. :)

MangoMelon
0

Jag ber om ursäkt för mitt inlägg, trodde att du hade mist båda råttorna och därmed sökte en hane som ensamråtta.