#1 Aww, vilken söt.. :)
Gröt är gott
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#11 Aww, vilekn sötis.. :)

#11 Jätte fin bild ! 
//Sweetie 

Puttputt
#8… choklad? det är väl giftigt, det säger de flesta.

#15 Inte för råttor! Däremot kan det vara dåligt med mycket laktos för råttisarna om de inte är vana.

#15 Nja de är inte rent dödligt men de är inte farligt heller..Det är ämnet teobromin som är giftigt och dödligt för hundar. Men det försämrar bara råttans päls och gör ev hanar sterila. Sen är et väldigt fett och onyttigt.
Qui dormit, non peccat
Oj jaha jag trodde att det var giftigt som för hundar… man lär sig nå nytt varje dag :)

#18 Ah, nee de är inte dödligt men de är inte nödvändigt att ge choklad heller=)
Qui dormit, non peccat
Nej de förstår jag… :) Kanske att de får smaka nån enstaka gång, men finns ju så mkt annat gott att ge :)
menar curt på #22 :P
Naaw gud vad söta bilder XD

Bidrar med en bild tagen under introduktionen av fyra töser från Mia till mitt gäng. På bild Keimei och Suppie
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mer bilder! :D

#29 Åh vad sugen jag blev på våfflor när jag såg den bilden.. :P

#31 haha ^^ han har sin egen lilla djungel i ert vardagsrum :D
(fast är inte vissa krukväxters blad giftiga? :/ )
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Lite OT men #3 är detdär spån? Trodde inte att spån var lämpligt för råttor pga irriterande luftvägar? :o 

#33 det där är inte kutterspån iaf.. Lär ju vara typ aspspån lr nåt sånt.. ;)

#34 Jasså okey.. tänkte väl.. påminde väldigt mycket om spån :P