Kontroll på våra råttor.
Jag pratade nyss med min mor som berättade att det är på förslag hos rikstan att de ska börja ha koll på våra husdjur.
Anledningen är att det släpps ut så mycket tamråttor av oseriösa människor i städerna.
Det positiva är att många grosister för ormfoder kommer att lägga ner, men det kommer bli jobbigt för uppfödare att behöva lämna en avgift för varje råtta de har och kullar som de drar upp.
Detta kommer att bli lite som srs där man registrerar djur som föds och dör, men även böter för den som inte följer det.
Går förslaget igenom kommer det att aktiveras nu i sommar, kommer inte ihåg vilket datum det var.
Hehe… I wish :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Det är första april idag. ;)

#2 Ja det är det. Tack för att du påminde mig.

Hihi.. ^^
va tråkiga ni e 
Omg jag gick ju på't… ^^'
Fan.. jag har suttit hela dagen och försökt komma på april skämt. Åkte själv på ett i morse.
Hade ställt om alla klockor utom väckarklockan. Var en timme sen till jobbet. Något pinsamt röd i ansiktet när jag erkände varför.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
:P