Jätten jorm och några syskon
Utsatte mig för en väldigt dryg morgon. Kl 5 ringde klockan på ena mobilen. Hivar iväg den i normal ordning. 30 Min senare ringer den andra som ligger en bit ifrån sängen. Kliver upp men en hundmage får mig att lägga mig igen.
10 min innan bussen kommer kastar man på sig kläder in i badrummet. rusar runt med tandborsten.
Men det var det värt :-D Mötte sockerrattan på stationen.
Hämtade min silverfawn hane jorm. Har även några syskon här. Några ska till sthlm några ska med på helgens resa.
Underbara gosbullar. Väl jästa och pussiga :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jorm är fiiiiin :) Nästan lika fin som sin syster Humlan :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
:-D
helt underbar ju.

Åhå, mina två grabbar!! På lördag får jag mysa med dem!! ^^,
#7 vah?.. vilka grabbar :-P.. Har inte hört nått.. hihihi
Joda de är helt underbar. Satt med handen i grabb transportburen och de ploppade med ögonen redan på tåget. Speciellt ena hooded grabben.

Haha, ville du låna soffa på lördag zickan? Då får du nog vara snäll.. ;P he he he.. ^^,
Aw, längtat som tusan efter dessa killarna nu! ^^,
Jag är verkligen kär. Var flörtning direkt.. Synd man inte är en råtthona ibland. hahahaha.. nej hu, det blir inge vett av att jag kliver upp tidigt :-P
alla 5 ligger och sover på min soffa. tänkte att de kanske ville sträcka ut sig men alla slocknade direkt. fick lite barngröt men det var mest sömn som var intressant.Haft en lång natt.

Ååååh, äntligen kommer min Ååååh hem 

Längtar efter min Blomma.
Vilka sötnosar! 
Näe zickan… inte ta Åååååh från nicciz nu :) Han är hennes :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

OMG MAX! Nu retar du mig också!
Jag kan rita sf råttor på att papper och ge nicciz.. haha

Hihi, Max är min i en månad sen.. *ler*

du borde aldrig få gå upp sådär tidigt om du blir så häääär elak 
MIN MAX och du dricker te
och jag vill ha både teckningar och Ååååh

Haha vad alla kivar om Max.. =P
Jag ska låna tjuggisen.. ^^,
Åhh min max saknar dig gubben Zickan krama honom från mig
han är verkligen saknad här hemma
zickan, visst är det nåt med pälsen på den här kullen? Lite udda är den väl?
naww vill haa (om detr bvore tjejer XD)

Jag tror att denna kullen var eventuellt velveteen, men kan säga att de är inte velveteen då velveteen (har en här hemma) är som en långhårig rex som snabb jämförelse.. =)
Men det kan säkert vara satin eller nåt kanske? *spekulerar*
Tja, snart kommer ju fler att ha sett sina ungar så då kanske jag och Mia kan få fler bud på saken :D

Men det ska bli spännande, min Hugo har också lite udda päls, han är såååå mjuk, men har stickelstrån som är lite rispiga och långa, jättetjock päls har han också. Det är väldigt spännande med päls. Hugos ena son har också lite speciell päls, men han är mer sträv men också dessa rispiga stickelhåren som är lite krusiga, eller vågiga kan man säga, man får titta väldigt nära för att se det. =)
Men velveteen är de nog inte de här grabbarna.. vill ha hem så jag kan känna och titta.. ^^, Lördag får jag gosa med dem.. ^^,

Jaha vad tror alla nu då?
Mia//

Jag är kanonnöjd med mina mysgrabbar, stora fina och knasterpojkar som jag vill att de ska vara! Än så länge är jag inte ett dugg besviken faktiskt.. =)
Tack så mycket Mia för jättegoa killar!
Ska ta bilder på älsklingarna imorgon så kan jag dela med mig av bilder på dem! ^^,