Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 317 ggr
Skrutt
0

Hjälp till att utöka foderbilens sortiment!

Jag och Agenten från kanin I Fokus tycker båda att det vore jätte skönt om man kunde beställa storpack med hö,spån, foder m.m från samma leverantör som vi beställer katt och hundmat ifrån dvs www.Foderbilen.se

I nuläget riktar sig deras sortiment endast till hund och katt. När jag letar hittar jag inget annat företag som har det vi efterfrågar. Eftersom foderbilen fungerar så smidigt och har bra priser särskilt om man beställer över 900 kr (frakt fritt då) så skulle vi gärna se att dom utökade sortimentet även för kanin och andra smådjur. Finns ju många som har flera olika djurslag hemma men som inte har möjlighet att släpa tunga säckar och lådor från affären.

Skriv gärna ett mail till dom där ni undrar om dom kan tänka sig att utöka sortimentet. Men vi kanske även skulle kunna ha någon slags intresse lista här där vi "skriver" på.

Hoppas så många som möjligt hänger på nu så vi får igenom detta Glad

/Skrutt & Agenten

Skrutt
0

putt

MangoMelon
0

Grejjen är den att råttor varken ska ha hö eller spån, och de flesta blandar sina egna torrfoderblandningar. Så råttmänniskorna kanske inte är rätt människor att vända sig till i den frågan? :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

teachingbirds
0

Det vi skulle vara intresserade av är nog aspflis, men det är nog den enda..

hus-musen
0

ja om de får aspspån/aspflis till ett rimligt pris så kanske de är intressant.

Vanligt kutterspån och hö ska inte råttor ha och mat blandar råtägare oftast själva=)

Qui dormit, non peccat

Skrutt
0

Okej har inte jätte koll på råttor, vet bara att dom inte skall ha hö Tungan ute

Har för mig att jag sett färdigt råttfoder men den kanske inte är nått bra?

hus-musen
0

#5 njäe beror lite på vad det är för råttfoder faktiskt. men oftast så är de bara skräp=)

Qui dormit, non peccat

teachingbirds
0

#5 Blir oftast billigare och bättre att blanda foder själv..

Skrutt
0

Okej då vet jag. Men ni får gärna gå in på kanin i fokus och skriva på vår lista endå om ni vill, man kan ju kanske be dom ta in tex aspflis/spån Glad