Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 494 ggr
Itchy
0

sele med 3M koppel säljes

satt idag och gjorde en råttsele med ett 3m långt koppel i brist på ngt bättre att göra XP

och jag har redan selar till alla mina råttor så jag bestämde mej för att det ska säljas…

och ser nu om det finns ngn som är intresserad av det

(jag kan tyvärr inte sätta upp ngn bild då jag sitter vid en lånad dator men den är av kicki modelln och är skogsgrön)

You can't spell Bitchy without Itchy

Itchy
0

*putt*

Ingen som vill ha ????

Obestämd

Absinthe
0

Fel årstid.. =P

Bella-R
0

Jo men snart blir det vår! Nästa vecka är det april.. och då börjar det kunna bli lite vårväder (för dan därpå o bli vinterväder igen men ändå) :P

Jag ska definitivt köpa ett par selar av dig sen i april Itchy!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Absinthe
0

Mja närmre sommaren kan jag tänka mig, lite för tidigt ännu tycker jag.. =)

Itchy
0

hade med mej Devil ute i sin lovikasele idag och hon bara njöt av att få sitta ute i solen ^^

(hon är van vid kyla)

och det var underbart att höra att jag har framtida beställningar :P

Bella-R
0

Jo.. fast jag vet en tjej i Skåne som kunde ta ut sina råttisar för nån vecka sen (då det tydligen var hela 19 grader i solen) så visst går att ta ut råttorna nu i april om det kommer någon varm dag!

Sen är det förstås lättare om man bor i södra delen av landet. Du kanske bor mer norr om? :P

#5 Javisst! :D Två st hade jag tänkt beställa, så när plånboken tillåter så pmar jag dig!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Itchy
0

#6 jag bor i örebro…och det finns fortfarande meterhöga snöhögar här…men de börjar bli mindre :P

Absinthe
0

Det snöade här igår så vill inte ta ut råttorna ännu.. =)
Ska vara riktigt varmt och mysigt först, tänkte att jag ska försöka fixa nåt stort galler och ut på gräsplättarna på området och ta med råttorna ut i omgångar när det blir riktigt varmt och härligt för dem att glassa i solen. ^^,

gulzebra
0

Bild? Pris? Hur tjock är selen och hur starkt är snörlåset? Är det stort nog för kanin (dvärgras)?
Är ute efter ny sele till mina damer Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Itchy
0

som sagt kan jag inte sätta ut ngn bild…och jag vet inte tjockleken, men det är rätt så tjockt snöre…men jag kan testa på min löwenkanin om det är stakt nog (tvättar det självklart efteråt)

och jag har tänkt mej ca 150:- (+frakt) för den

det är bara att PMa om du är intresserad…

(och det snöar här just nu)

gulzebra
0

Oh, missade det ^^

Ok :) Får nog avstå iom priset, kollade budgeten och har inte råd när jag dessutom behöver köpa flexi :/

Men jag kan gott leva på ris hela månaden så får du 150 spänn för att skotta bort all snö på hela tågstationen däremot, för jag ska dit på tisdag och gillar inte snö ;D

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram