Åh nej :(
Jag tittade igenom bella idag å la märke till att hennes nedre tänder inte sitter ihop :S , Är det farligt ? :( hon äter som hon ska göra iaf
vad menar du med att dem inte sitter ihop? har du någon bild på de?
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

jaa dom sitter inte ihop utan dom sitter en bit ifrån varandra .. det är som ett hål emellan .. Kan inte ta bild då hon inte vill att jag pillar henne i ansiktet

putt

Tror inte att du behöver vara orolig, råttors tänder är väldigt flexibla(komemr intne på något bättre ord så här dags på morgonen) så de hoppas isär och ihop lite hur som helst=)
Qui dormit, non peccat

mina har också glugg eller vad man ska säga men det har väl de flesta råttor eller?
om de inte kan "dra ihop" tänderna igen så är det ett alvarligt bettfel och de kan inte slipa tänderna. På väldigt kort tid kommer man märka om så är fallet för då ser råttan ut som ett vildsvin. har själv haft en sån.

mina har fina täner men en liten glugg emellan tänderna i underkäken. dom äter och gnager på saker och har inte visat några tecken på att dom inte mår bra..
nu blev jag orolig!

#7 det tror jag inte att du behöver vara=)
Qui dormit, non peccat

Jag tror absolut inte att råttan mår dåligt av det, men om du märker någon symptom som att det blöder i munnen, slutar äta, allmänt trött så tkr jag du ska åka till en veterinär..
Kram ;)
är det faligt om dom inte sitter ihop men om man trycker ihop dom lite löst åker dom ihop?
det e nog ingen större fara,
fin reklam för finare tänder iFokus lagt till i tråden förresten 
Det är ingen fara tror jag.. En av mina tjejer brukar sära på sina undertänder. Men hon kan fortfarande äta och dricka och hon har inte ont 
okej då är det ingen farligt

#12 men vaa?! kan dom "vicka" på tänderna som dom själva vill?? 

#14 jaopp de kan vicka sina tänder lite hur som helst=)
Qui dormit, non peccat

men vad är det bra för då? eller varför gör dom det? :)

#16 jadu de är inte bra för något vad jag vet och jag vet inte varför de gör det heller.. Men de är ofarligt och alla råttor kan göra det=)
Qui dormit, non peccat