Hårdrockstjejer söker hem
Det är fortfarande tre tjejer i min senaste kull, hårdrockskullen, som söker nytt hem.
Det är två silver black dumbo och en silver black dumbobärare. Föddes den 19/2 -09 och föddes 15 stycken, alla överlevde och alla är riktiga busmaskiner som driver sin mamma till vanvett, eller inte riktigt. Mamma tycker att de börjar bli lite många snorungar som springer omkring bara ;)
Mamma: Tacobelle's Cervelat, russian blue db på 320g, 050308
Pappa: Preben, silver mink dumbo på 718g, 090208
Parningen är gjord för att föra vidare föräldrarnas härliga temprament samt eventuellt öka storleken med pappans gener.
Jag hoppas få ut flocksmarta trygga individer fulla med energi och liv ifrån den här parningen som ska ge glädje till sina nya hem och samt ge mig möjlighet för framtida avelsplaner.
Tjejerna som nu söker ett nytt hem är jättegosiga, db tjejen är en riktig liten äventyrare som är snabbast att leta upp nya platser att upptäcka, än så länge visat sig vara en trygg tjej med mycket tusan jäklar i sig. Hennes namn är Hearts grown cold. (Nazareth)
Minstingen i kullen är så underbart söt i sitt sätt, minst men absolut inte den som är skör på nåt vis, hon är en liten tuff tjej som går framåt med stora kliv. Jag avgudar hennes söta ansikte. Hennes namn är Kittens got claws. (Whitesnake) (glömde S:et efter Kitten på bilderna denna gången)
Andra dumbotjejen här är också en nätt tjej som är lite mindre frammanande. Hon avvaktar läget sen är hon på språng! Knastrar mycket när hon sitter i famnen på en. Hennes namn är Kiss tomorrow goodbye. (Deep purple)
Kullen är under registrering i SRS och stamtavla kommer skickas med till det nya hemmet.
Du som är intresserad ska ha råttvana, etablera en god kontakt med mig samt ha dina råttor som sällskap då jag främst säljer till sällskapshem. Vara över 18 år är också väldigt viktigt annars måste målsman kontakta mig och jag kräver god kunskap även från målsmans sida.
Helgen den 27-28-29 kommer Zickan att åka ner hit till skåne och transport upp efter den helgen till Stockholm går att ordna om någon uppåt är intresserad. Transportersättning vet jag ingenting om, detta får diskuteras tillsammans med zickan i så fall. =)
Råttungarna finns annars i Klippan, Skåne som ligger ungefär tre mil utanför Helsingborg.
Ni kan skicka PM här, men mejla mig helst på min ordinarie mejl Absinthe86@hotmail.com gå gärna in på min hemsida och kika runt lite också om ni vill veta mer om mig och min uppfödning www.freewebs.com/absinthrats
0700 431 974 är mitt mobilnummer men jag föredrar verkligen mejl framför telefon.
Var inte rädda för att fråga om det är något ni undrar över, det är bara att mejla, adda mig på msn om ni så vill.
Pris: 250 kr/st

Tråden får gärna låsas nu. =)

Nu är det bara Hearts grown cold kvar som söker nytt hem.
Putt*
Qui dormit, non peccat