Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 189 ggr
Bellona
0

ge råttan tidningar och..

..det går inte att hitta dem om de inte själv vill visa sig ^^

IMAG0019.jpg

15.jpg

IMAG0007.jpg

Bellona
0
Nyxen
0

Fniss, jag känner igen det där Räcka ut tungan

zimzon
0

Hehe, så mysigt de har det. :)

Terato
0

ÅÅ vad fin din råttis är! Den där siamesen! Har inte fattat hur fina de är förrän nu!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bellona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack! :) det är min finska gosbebis Tuwa. En chocolate point så hon är varm och trevlig i färgen :)

Kika in den här tjocka bebismagen hon har ^^

Terato
0

Så himla fin! Kanske blir nån mes för mig nästa gång. Å chocolate är ju jättefint!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

zimzon
0

Ska det bli bebisar? :)

etteko
0

Jag tänkte på det här med tidningar. Jag har läst nu överallt att trycksvärta absolut inte är farligt för råttor och att de bara är kul för dem att få busa med tidningar.

Men när jag var yngre hade jag en kompis som hade två råttor. De dog ganska snart efter att hon fått dem, de blev inte ens ett år. Veterinären sa då till henne att de dött pga trycksvärtan i tidningarna som hon hade som bottenmaterial och sa att det var väldigt giftigt för råttor. Detta var alltså inte sant? (Jag skulle iofs inte bli så värst fövånad om det inte var sant eftersom veterinärerna här i stan har ganska dåligt rykte.)

Bellona
0

zimson: jepp :) både Luna (Beige) och Tuwa (Siamese) har tjocka bebismagar nu så förhoppningsvis blir det några chocolatebebbar här snart Skrattande 

Terato: det tycker jag du ska! De är enormt vackra :) speciellt chocolatemesarna är jättevackra :) tyvärr finns det inte så många av dem i sverige bara..

etteko: trycksvärtan var farlig en gång i tiden. minns inte exakt när det ändrades men nu är iaf det helt ofarligt :)

etteko
0

Okej, då kanske den var det då :)