pet class utställning i kallhäll
jag funderar på det. ^^
vad roligt :D det ska bli kul att träffa fler som har råttor :D dom flesta jag känner tycker dom är äckliga och det kan jag faktiskt inte förstå :/
#2 Nä det förstår inte jag heller. Råttor är underbara djur! :D
hur många ska du ställa ut? 1 eller 2?

Jag kommer men ska inte ställa ut

Var hittar jag info om utställningen?
ja skulle ställa ut men sen vart det inte så.. man skulle senast igår skickat in anmälningsblanketterna .
jag hitta infon i srs medlemstidning
#6 shit också, där missade jag det med. :(
Aja då blir det inget för mig heller..
Datumet verkar ha ändrats, sista anmälningsdag är nu **2009-02-20
**Så skickar du in och betalar anmälan idag så hinner den fram i tid. :D
Jag ska anmäla nu!
Såg det i HR och kollade sen på SRS hemsida.

Jag ska nog gå men inte ställa ut något..
Qui dormit, non peccat
Jag ska bara ställa ut min gammelgubbe. ^^

#10 oh mysgubben=) Inte dina tjejer som trodde jag var en toa då?
Qui dormit, non peccat
Vart ligger kallhäll??
#11 ha ha ha!
Nä, jag ställer ut dom på stora vår sen istället. ^^
#12 om du kollar på t.ex eniro så hittar du det nog.
Men det ligger i sthlm i folkets hus i kallhäll^^
Efter lite funderingar så ska jag nog anmäla lilla Amaryllis (Pixie) också^^

Är det en annan än den som är 23 mars?
#16 denna är 14 mars + ett årsmöte.
*puttar för ts*

Srs hemadress
ja ska inte ställa ut men dit ska ja iaf…kan man ta med sin råtta iaf om man inte ska ställa ut??
stora vår ska jag nog ställa ut :D
ska fråga mamma om hela familjen kan åka dit, fast det är ju 30 min ifrån men inte farligt, är det jämn eller udda vecka?

#20 Nee man ska väl inte ta med råttor i onödan har jag fattat det som eftersom alla måste genomgå en undersökning osv så de är friska. Så fatatde jag det sen förra gången iaf=)
Qui dormit, non peccat

Jag kommer, men jag ska bara titta på :)
#21 - Det är en udda vecka
mamma vecka kul :D
Hm, hör höll jag på att missa massa saker ju! Tur att jag gled in här, Kallhäll ligger ju bara 5 minuter från mig med bil.
Jag kommer försöka komma, om jag inte har tennis (
) men kommer inte ställa ut utan isåfall bara vara besökare.
om man bara ska besöka kostar det nått eller måste man "anmäla" sig att man kommer??
#26 kostar inget och det ät bara att dyka upp. ^^

Ville bara göra folk uppmärksamma ytterligare en gång på att utställningen är i samband med årsmötet, den börjar efter mötet har avslutats. Endast två råttor per medlem får ställas ut.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Jag kommer :D fast utan råtta men med familj gud va roligt :D kom och hälsa på mig XD Vilken tid är det? är det i den stora huset eller vad man ska säja eller är det i nått speciellt ställe?
hittade var ddet var någon stans men om man kommer är det bara att vänta tills dom släpper in efter mötet?
#30 du får ju sitta med på mötet^^
#31 jaha :D när ska man komma då? altså vilken tid? hur länge är det?
Mötet börjar eftet tio tror jag, för friskkontrollen är mellan halv tio och tio. Det lär väl hålla på ett tag, kan jag tänka mig.
slutar det efter tio?

Med tanke på hur många motioner det var skulle jag gissa på att mötet håller på länge.. till fyra-fem minst men för att inte missa utställningen för de som bara vill deltaga vid den skulle jag själv inte komma efter tre. I och för sig, när det gäller mig skulle jag även medverka vid mötet om jag ändå skulle dit.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
jaha så det är utställningen som börgar efter mötet så man ska komma kl 3 ungefär, så bra jag trodde att det bara var friskkontroll och sen möte och slut men det var det inte
:) finns det någon som har en siames hane släthårig med helst svarta ögon men röda går självklart också bra , att låna ut?
tänkte fråga medans det endå är många som ska på utställningen så kan man ju mötas där om det finns någon intresserad :)
jag har beställt och betalat blanketter i jan. Men srs har inte skickat ut dom ännu så nu lär vi missa utställningen. Jädra synd att de ska sega så.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#36 Sorry, mitt meddelande var otydligt. Man måste få igenom sin råtta i friskkontrollen, alltså mellan 9.30-10.00, men utställningen börjar inte förrän efter mötet.
#38 Har du betalat in för porto? skrev du namn, adress och vad du betalade in för på inbetalningslappen? det är sådant man lätt missar men de måste kunna skicka dem också.. Det står även att man skall räkna med fyra veckor, det har det juh dock gått.. Maila och hör efter.
#39 men jag ska inte ställa ut bara kolla:D

Jag kan inte komma… Ändrade planer… :(

#40 Om du bara ska kika rekommenderar jag dig att komma mellan 16-17, om utställningen har kommit igång tidigare pågår den ändock. Det är inte kul att sitta vänta på att ett möte ska avslutas om man själv inte är intresserad..
Jag skall besöka stora Stockholm och deltaga vid mötet och utställningen.
#42 okej , vi ska prata om om vi ska åka eller ej, för mammas sambo visste inget tydligen

Kommer att ställa Aura och självklart vara med på årsmötet
är det på lördag?
#45 ja, det är i morgon. ;)
Nu är Pixie färdig badad nu är det bara klorna kvar.. hmm kommer bli svårt att klippa dom så som hon ålar. :P
Shit, nu är klockan 11 och jag kom på just i detta läge att det var ju idag som allt var. Damit, det hade jag föträngt!
hejsan du thirre…. ja va där 17 tiden eftersom du sa de och då va dörrarna låsta det gick inte att komma in..
Hade ni trevligt på årsmöte/utställnngen idag ???

Mötet gick väldigt bra. Inge tjafs eller polsk riksdag. Vi var klara vid 15?
För en gångs skull kändes det roligt att vara på årsmötet. Fikade, träffa vänner samt gosa lite med råttor hann jag med utöver röstningen.
va mötet klart kl 3 eller utställningen?

Mötet men jag tror inte utställningen tog mer än en timme då det var så få som ställde ut.
okej…för ja kom dit vid kl 5 och det va låst ..det va tråkigt .. men nästa utställning är ju stora vår då får ja se till att åka mycket tidigare då
jag kunde inte komma för jga trodde det var på söndag alltså idag men karnske någon tog kort?
#54 jag tror att jag var den enda som tog kort. ^^
Fast bilderna blev inte så bra då mitt objektiv inte är så ljus starkt, så bilderna blev inte helt skarpa.
#55 det gör inget visa dom :D
det var fina bilder
Tack. :)

Det gick väldigt snabbt mötet, har varit med om det endast en gång tidigare. Jag ber om ursäkt för att jag hävdade att utställningen kunde vara igång vid 16-17. Om det är till någon tröst fick jag, till följd av det tidigare avslutet, sitta i en trappuppgång och vänta på lägenhetsinnehavaren. Det i TRE timmar.. Kunde ha spenderat en lördagskväll bättre. (Skadeglädje än den enda sanna glädjen säger en del..)

Jättefina bilder Camilla
Lyckades få till en bild på Aura där hon inte kisar, vilket inte är det lättaste haha.
Grattis till Pixies resultat!