råtta vs mus
Naaww vad sööta bilder

så gulliga bilder!! 

Shit va stora råttor är! Musen ser ju yttepyttig ut=) Fast väldigt gulligt! Råttorna försökte inte äta upp musen då?
Qui dormit, non peccat
Du tänker ej på att en råtta kan mkt väl döda musen? visst söta bilder..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#7 ja de ser verkligen små ut. Fast sf tjejen är rätt stor av sig. Fått lite häng hud på äldre dar.
Nej jag har inge problem med djur ihop. Ende som inte funkar så bra med alla det är jourkatten och illrarna. Mössen ligger mer och gärna och sover under råttorna i soffan när jag städar ur burarna.
Karamel sutra ifrån absinthe, slickade på ena musen så hela huvudet var dyblött. hihi
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#9 Ah okej=) Hihi va gulligt, nerdregglad liten mus=) Vilka tuffa möss du har, de är ju egentligen fiender till råttorna och borde vara rädda!
Qui dormit, non peccat

#5 *asg* Jag dööör haahaahaaaha… haaha ååh kan inte sluta skratta… helt underbar bild
söta bilden.. fick en del skratt ;)
jättesötaa
Vilka härliga bilder! Speciellt den sista där du lyfter på råttläsket XD Snacka om ett gott skratt! :D
Mvh Nathalie
åh söta bilder :D
En dum råtta jag hade gav sig på kaninerna och marsvinen en gång när de hade rymt så jag har blivit så nervös efter det att jag aldrig skulle våga testa… Fast inget allvarligt hände som tur var :D

jag har rätt bra koll på mina djur. haft de mest mysko kombinationerna ihop.
fåtal saker jag testat själv. oftast har de valt att gå in och lägga sig i varandras burar.
roligast var i sthlm i lille lghten när jag hade tre kanin burar på varandra. en kanin underst. sedan råttor i de övre.
hade ungar i den högst upp och de pendlade mellan dessa tre burar. älskade sova under kaninen.
i garaget har det bott en vildråtta tillsamans med min belgiska jätte i ett halv år nu.
hade två guldhamstrar ihop livet ut. aldrig ett ende bit märke. hade de rykt ihop minsta lilla gång så hade de fått varsin bur. satt och väntade på det men hände aldrig.
ende jag aldrig haft tur med är katt jävlar. fd inneboendens katter var minimonsters som bet av svansen på dåvarande ichi som bebis och hennes bror fick ögat punkterat(avlivad). sedan denna katt som mer än gärna vill äta upp mina möss.
Och några fall med dominans råttor som flugit på och skadat de andra.

#5 *asg* Jag dööör haahaahaaaha… haaha ååh kan inte sluta skratta… helt underbar bild

hehe märks det att jag har dator strul 
#19 trodde du kom tillbaka till tråden o skrattade åt samma bild igen ^^
Aw, så gulliga :*
Jättemysiga bilder!
Kul o se att de går ihop så fint! Fläskbilden är ju bara för härlig! 

Haha, så härliga bilder! :D
#17 Helt otroligt hur du lyckas! :O :P
Mvh Vinetta
Var tvungen att kika i tråden än en gång. Underbara bilder! :D
Mvh Nathalie
haha
så söta bildef :)
Jag älskar bilden i #1 =) snack aom storlekskillnad :P Musen får ju näääästan plats i munnen.. Guuud va sött =)
sjukt sött:) men ska inte råttor typ ogilla möss?? fast ifs så ska katter jaga råttor och här har man ju sätt flera fall där dem är vänner så^^ haha
Min blogg: SweGizmo.se
Haha shit vad gulligt :'D
#27 när jag är runt omkring så kommer de inget göra. precis som min jpurkatt. men skulle jag åka hemifrån och lämna en mus i råttburen. ja då skulle jag nog få skylla mig själv. Men man vet ju aldrig. Vissa djur funkar bättre med en annan art än med sin egen art.

haha, vilka söta bilder 
underbart söta biler!!

#20 Det skulle faktist kunna varit så för jag skrattar ihjäl mig varje gång jag öppnar den här tråden
och så är jag överlag lite knäpp *haha
Haha.. Finns många härliga bilder med ichi-san(sf honan) . Hon lyckas göra de mesta framför kameran och inte bakom som de andra. Har nog 20 olika gäsp bilder på henne.

Jag vill bara vara tydlig med att:
DON'T TRY THIS AT HOME!
zickan har tur som har extra snälla råttor och hon har öga för att se när det funkar. Men jag har råttor som hoppat på mössens bur när jag slarvat och bitit av deras tår, och vet många historier som slutat illa när man varit oförsiktig med råttor och möss. Råttor vill för det mesta bita ihjäl mössen.
Inget illa mot dig förstås, zickan, är säker på att du vet vad du gör. Ville bara förtydliga i tråden så att inte medlemmar provar det här vind för våg för då kan det gå illa!
Älskar mina stora små vänner..
Kanske borde lägga till. ALDRIG sätta ihop djur för snygga foton eller prov om man inte känner djuren väldigt noga och vet vad man gör.
Dessa foton existerar endast för att jag för en gångs skull hade kameran i närheten.

uuunderbar bild med magfläsket! 
Zickan kan lyckas med det mesta med sina djur
Det har jag sett med egna ögon, hon har haft kaniner
& råtta ihop = att råtta höll honorna i schack 
När hon bodde söder om sthlm
kan erkänna att jag var bra rädd när zickan släppte sin iller på min gp för att få ut honom ur väggen 

#35 Tack, zickan! Nu kan jag andas ut! :)
Väldigt charmiga bilder i alla fall! Blir aldeles varm i hjärtat av #3.
Älskar mina stora små vänner..