Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 821 ggr
Kottikott
0

Råttvakt 22/4-21/5

Jag vet inte riktigt om jag har skrivit i rätt kategori.Hoppas det iallafall =)

Det är så att jag går sista året på gymnasiet och vi ska ha en månads utomlandspraktik bland det sista vi gör, och det är ju lite svårt att ta med sig råttor utomlands. Och min mamma är utomlands i Norge och jobbar då med så hon kan inte heller ta hand om dom.

Så jag tänkte höra om någon här på RIF skulle kunna tänka sig att ta hand om mina 2sötnosar medans jag är borta?Det är mellan den 22 April till 21 Maj. Jag står självklart för kostnaden för all mat och så..

[FrejaGna]
0

Tror det är bra om du skriver vart du bor och vilket kön råttorna är så folk vet :)

Kottikott
0

Jag kanske ska tillägga att jag bor i Vadstena,Östergötland oxå. Så hemskt gärna får det vara här omkring i närheten. Men kommer från Dalarna så jag är där ibland å kan skjutsa dit å hämta dom å så oxå.

Kottikott
0

#1 dom är pojkar =)

Lancia
0

Jag vet inte vad för folk som bor i närheten av dig riktigt, den enda jag kan komma på just nu är väl Liingefors i Ödeshög. Jag finns annars i Norrköping och skulle nog kunna vara råttvakt om du inte finner någon annan nämre. Måste bara höra med sambon först isf.

Kottikott
0

#4 Okej, jag får skriva till henne och fråga =)

Okej, ja Norrköping är ju inte alltför långt borta iaf så det är bra =)

Kottikott
0

Putt

Lancia
0

Det ser ut som att jag eventuellt ska åka till sydkorea på jobb någon gång i maj, detta är dock inte hundraprocentigt ännu och jag kan nog inte ge besked förrän månadsskiftet mars/april är jag rädd. Jag är heller inte helt säker på när i maj resan är men jag tippar på någong gång i början tyvärr. Ska pusha på cheferna för ett besked asap!

Kottikott
0

Okej, jag har fått meddelande från Zickan oxå om att hon kunde. Så om jag inte hittar någon närmre så åker jag uppåt =) vore dock smidigt å ha nån råttisvakt nära vadstena :P

pjar
0

Hej! jag håller till i Linköping, har inte koll på mitt schema men jag skulle ev kunna ta dem, om du har en extra bur så de inte beblandas med mina honor, men jag hör av mig när jag har kollat schemat så jag är hemma.

Liingefors
0

Jag kan ta dom, men snälla kan du inte lägga in en bild på dom? :)

Kottikott
0

Jag ska leta efter min batteriladdare å datasladd till kameran så lägger jag ut =) har tagit med mobilen med blir inge bra :/

Kottikott
0

#9 Jag tror det är helt klart att dom bor hos Liingefors nu =) Men tack så jättemycket endå =)

pjar
0

okej, bra att det löste sig då :)

Kottikott
0

#10 Min kamera funkar inte, det är nått fel på batteriet, det går inte att ladda. Så jag ska ringa dom jag köpte den från imorn och höra vad jag ska göra. Så jag ska låna min mammas kamera imorn och ta kort på dom =)

Lancia
0

Vad bra att det løste sig :)

Kottikott
0

Ja det känns väldigt skönt =) Så nu kan jag vara lugn =)