Ang fläckarna på magen

Det beror på vad han har för teckning på ryggen ;P

1# I övrigt så är han en Black hooded Dumbo rex ^^
hooded kan ju ha lite sprodda fläckar, men jag har aldrig sett dom på magen tidigare. Hur ser han ut ovanifrån?
Hooded brukar ha pungfläckar ibland som även kan sitta på magen, gissar på att det är något sånt :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

3# har lagt upp några bilder till om dem kan hjälpa , har tyvärr ingen bild på honom som e tagen ovanifrån när han är torr, å har inget batteri kvar på kameran så att jag kan ta en bild. Kan lägga upp en imorgon efter jag köpt batterier :)

4# okej, har bara inte sett dem sitta så högt upp på magen innan, så det var därför jag undarade m det kunde vara en downunder teckning ^^

Pungfläckarna brukar vara max 2 st små prickar. Har han syskon eller en förälder med liknande magfläckar? en hooded är han iaf garanterat. Och han kan vara en downunder

Jag har tyvärr inte sett hans föräldrar då han är köpt på en djuraffär , men hon som sålde honon till mig hade fött upp honom själv då hon föder upp rex råttor hemma :) Hon sa att hon aldrig hade sett sånna fläckar på sina råttor men tyckte det var kul och fint att han hade dem.

Då är han troligtvis inte downunder :P fast det var ju en mutation från början så man ska aldrig säga aldrig… *haha

12# okej ^^ jag ska fråga hans uppfödare Catarina via mail om hon vet vad det kan räknas som eller så och om hon är säker på att ngn av hans föräldrar inte har fläckar på magen :) men tack så mycket :D
Nisse har en sån fläck på sin mage och hans syster också
Har faktiskt aldrig sätt sånna prickar förr men väldigt sött var det :D

16# Ja eragon har pungfläckar ^^ Det kanske Jaspers också är ^^ men i så fall sitter dem ganska långt upp för att vara pungfläckar hehe
han vet nog bara inte hur vi tycker att dom ska sitta :P

18# Precis haha ^^