Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 544 ggr
[FrejaGna]
0

Pet Class råtta, registrera?

Jag har en zoo-råtta som är cirka 7 månader och jag skulle vilja ställa ut henne i Pet klassen nästa Kallhäll-utställning i Maj. Så jag undrar om det går att registrera henne även om hon är från djuraffär eftersom man tydligen måste göra det för att ställa ut?

Så har jag fått det rätt nu: Först beställer jag en registreringsblankett på hemsidan och betalar den, sen fyller jag i allt jag vet (vet ju inte vilka föräldrarna är men hoppas det går ändå) och sen gör jag en kopia, sparar en och skickar den andra till registreringsansvarig, samt skickar pengar på banken samtidigt. Sedan väntar jag bara på att få tillbaka registreringsbeviset? Eller? :D Hoppas det är så :P

Allamej
0

Det är nog för sent.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

wintermynta
0

Nästan rätt.
Både kopian och stamtavlan ska skickas till registratorn med ett frankerat svarskuvert (med ditt namn & adress på) så hon kan skicka tillbaka stamtavlan till dig när den är stämplad och klar.

[FrejaGna]
0

Men jag har ju ingen stamtavla på henne? :S Hur ska jag göra då?

TienMu
0

Du skickar  väl in de du vet om henne…