Ung hanråtta säljes till bra hem
Hej. Han kallas för Jimmy och han är född ungefär i mitten av december han gillar att ligga innanför tröjan men är inte helt tam lite skygg men bits inte, lite mager men inte farligt, Vem vill rädda lilla pojken det är helt ok att döpa om honom. Det borde inte vara problem med att ha honom med andra råttor.
(Min "kompis" kompis har köpt en råtta utan att fråga sina föräldrar, och så hade hon med sig den till skolan och gav den till min "kompis" och nu har hon en hane i en plast transportbur och hennes mamma vet inget, jag vill värkligen inte att denna lilla hane ska dö eller nått…)
födelsedatum :i mitten av december
färg, teckning o hårlag :slät,toppörad black hooded
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) :ingen aning
faderns namn, födelsedatum, vikt : ingen aning
moderns namn, födelsedatum, vikt :ingen aning
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning :omplasering pga att inpusköp och så får hon som köpte råttan inte ha den
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc :ingen aning men han är nyfiken, men rädd vid plötsliga ljud. han är blyg och så
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : han bortskänkes mot ett bra hem och transport jag kan inte transporteralångt! åka tunnelbana inte för långt kan jag men inte mer, (transportbur har jag inte mer än 1 kartong som man får från djuraffären men ja kommer ta den iu jackan)
ort där råttan/råttorna finns :Stockholm, hägersten, örnsberg
telnr, epost o alternativa kontaktsätt: pm har jag och mail,