Mina små pälsbollar. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Satt hela förmiddagen och gjorde denna. I början ser man mig och Charlie, båda nyss vakna! :P
Hoppas ni gillar den!
Och zickan, jag hoppas det var okej att jag hade med två bilder på dom som du hade tagit! Om inte så ska jag ta bort dom bilderna! :)
Mvh Vinetta
Grymt fin! Vart nästan lite ledsen i ögat med musiken och allt, jättegulligt!

Gud villken gullig video :) söta råttor ;D

Nej vad fin video <3
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Tack allesammans :D Chalie och Carlisle är mina allra första tamråttor. Och jag älskar dem jätte mycket! :')
Mvh Vinetta
Jättefint! Ljuvlig musik oxå! Mycket passande! 
Söt film :-D.. Nejdå, bilder är till att visas
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
riktigt fin film vinetta<3

#6 Tack :) Så bra ! :D
Mvh Vinetta

underbar
<3

Med den fina musiken blir det nästan som en "rip-video". :(
Men den är väldigt fin!

Haha, du älskar verkligen twilight va? x) fast jag håller med! Äslakr Twilight!
Jättefin video.. :') *snyft*

#12 Haha, men jag tycker att den låten är så fin. Jag är väldigt svag när det gäller klassisk musik också.
:)
Btw, tack alla! Kul att ni gillar den! :D
Mvh Vinetta

#14 Nej, men det var meningen att den låten -River Flows In You av Yiruma - Skulle vara Bellas Lullaby i filmen :)
Mvh Vinetta
Fin film..;) pojkarna verka gilla sitta i axeln som pappsen ;)

Hihi väldigt gullig video !
Du har också råttor döpta efter folk i twilight filmen ser jag ;D det har jag med haha
Jag och min bästis :)
Jag har James, Jasper, Emmet och snart en liten Edward och ev. en liten Rosalie om allt går enligt plan ^^ och min kompis har Carlisle, Alice och Esme och min Lillebrors råtta ska antagligen heta Laurent, han gillade det namnet . Jag älskar dem böckerna! Filmen e okej, men böckerna <3<3<3
Dem kan man sitta å drömma bort sig i hur länge som helst å dem tar bort så mycket när de gör filmer till böcker, men jag förstår dem för det skulle kosta alldeles för mycket att göra så långa filmer. Jag gillar filmer och serier dem är bra när man ska ha/komma på namn till djur :)
Mina katter som jag ska ha när jag flyttar hemifrån ska jag döpa efter lite olika Animé figurer som t.ex. dem i wolf's Rain och i Spirited away mm. :D

#16 Hihi, vad roligt! :D
#17 Haha, okej. Wow, man hittar Twilighters överallt ju ;D
Mvh Vinetta

18# Absolut! hihi .. Har du hört Roberts egen musik föresten? 2 av hans låtar är med i filmen. Sen har han gjort några till som är inspelade , jäkligt bra faktiskt !
Inget Paris Hilton tjafs här inte utan bra låtar med en häftig och lite annorlunda röst :)

#19 Självklart har jag hört alla hans låtar! Går runt och sjunger på dom hela tiden! :')
Mvh Vinetta

20# Haha då låter du som mig ^^ T.o.m min mamma har börjat sjunga dem fast hon aldrig hört dem , så går hon och frågar mig vad det är för låt ^^

#21 Haha, okej ;P
Mvh Vinetta

jag blir tårögd av att se på den här för det påminner om min första hamster som dog av att min kompis lämnade luckan öppen och hon hoppade rätt ner på katten som bet ihjäl den :'( musiken är underbar (min hamster var en vit albina med beige nos så det är därför den påminner om den :*
den är jättefin :'D vart får du tag på musiken ? vad heter låten?

Den e fin tycker jag :)
#17 Twilight böckerna, Spirited Away och Wolf's Rain.. Kan man bli smartare? ;D Älskar alla nämnda. Good girl!

26# Haha tack :D Jag älskar sånna lite overkliga men underbara saker.
Hur kan man stå emot Tim Burtons, Guillermo del toros eller Hayao Miyazakis filmer ?
Eller Twilight å böckerna för den delen ?
Och Victoria Frances bilder <3
Och Wolf's Rain är ju i en klass för sig. Jag gillar den gammla animén silverfang också :) men jag är ju uppvuxen med den så den kanske batyder mer för mig än andra .. Men den nya med Weed e nästan lite väl .. nej. den går inte hem. Men vi kanske inte borde diskutera det här ^^
Förlåt Vinetta!
#27 Åh men gosh!! ALLT du just nämnt är sååå sant. Och något som chockade mig lite extra var SILVER FANG. Jag har också växt upp med dem! :'D Och har den senaste månaden sett de oklippta avsnitten på datorn för skojs skull. :') De jag växte upp med var ju klippt version liksom..
Åh gosh.. Tim Burton.. Guillermo Del Toros, HAYAO MIYAZAKIS.
Jag tog faktiskt hem Whisper of the heart idag just för att jag inte sett den. Det är denna och möjligen 1-2 filmer till av Studio Ghibli som jag inte sett.
#27 Hehe, adda mig gärna på msn om du vill snacka. Volfen_1@hotmail.com
Jätte mysig och söt film :')