Hem finns för råtthonor
Jag kan ta emot råtthonor, färg eller ålder spelar ingen roll bara dom fungerar med andra råttor. Jag söker nämligen efter ett par råttor och känner då att jag kan ge ett hem åt ett par behövande :)
Jag bor i Nyköping men är mycket i Eskilstuna och jag kan hämta i hela södermanland :)
huligan_kiwi@hotmail.com
på blcket och djurhem i fokus bruka det finnas råttor
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Anmäl dig som jourhem för honor till råtthjälpen vettja! Vi är i stort behov av fler jourhem! :)
Jag har kanske en råtta som kan komma till dig.
#2 Jag tittade på deras hemsida för jag tänkte bli jourhem men sen såg jag att man var tvungen att vara medlem i någon sida och det kostade pengar att vara medlem där. Och jag känner faktiskt såhär att om jag är snäll och hjälper till och lägger ut tid pengar och plats på djuret så ska jag inte behöva betala någon extra kostnad. Så jag struntade faktiskt i dom då.
#3 Du får gärna mejla mig :)
#5: Det kostar 75 kronor att vara medlem i Råtthjälpen och alla pengar går till veterinärvård och dylikt för de råttor vi tar in. Tycker inte det är en oskälig avgift om man vill hjälpa utsatta råttor, tråkigt att du tycker det dock.
Nej jag tycker det är bra att man hjälper dom så, men jag håller forfarande fast vid min åsikt att man borde få vara jourhem utan att betala eftersom man redan betalar mat, underlag mm till djuret man är jourhem åt. Och när jag själv är medlem i flera andra föreningar för att hjälpa till, har egna djur och betalar allt det själv samtidigt som jag pluggar så känner jag inte för att lägga ut en till utgift för att jag ska få hjälpa dom. Det borde vara gratis att hjälpa.
Finns en tråd med åsikter, du får gärna uttrycka dem där. Tyvärr är det inte grattis att hjälpa, det kostar mycket pengar att kunna hämta råttorna och bekosta bra vård vilket är någon föreningen betalar. Har också egna djur och är medlem i andra föreningar (som alla har medlemsavgifter).