Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1260 ggr
mimmi76
0

råttbebisar honor sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag undrar om det finns någon som har råttbebisar (honor) till salu i göteborg?

MalinMalin
0

Du kan titta in på min hemsida,jag finns utanför Göteborg.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

mimmi76
0

tack:)

mimmi76
0

hej vart bor du ..är det långt från angered?

MalinMalin
0

Jag bor typ 3 mil utanför GBG,men jag brukar kunna möta upp inne i centrala Göteborg när jag åker in dit för att handla,typ på helgenGlad

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Razzo
0

Om du istället söker en seriös uppfödare så finns de ju en SRS-regristerad uppfödare i Angered enligt SRS hemsida.

RAMONAS (reg. 1997)
Karin Vrba
Sandeslätt 9, 424 36 Angered
tel: 031-331 33 33, 0762-48 16 16
epost:
hemsida:
föder upp varianterna: Främst varigated, capped och american berkshire i mink och black; släta och rex.
med speciell inriktning på: -

Annars finns Tezzlans i Göteborg, även hon regristerad och seriös.

[kalelo]
0

Att de inte är registrerade innebär inte att de inte är seriösa… t ex Absinthe i Klippan, hon vill inte att man avlar vidare på råttor från henne(får man skriva på papper om) och så registrerar hon alla sina råttor i SRS, så de får stamtavla och allt.

Hon har en kull nu som föddes 19/2 som levereras efter att de blivit 6 veckor… hon har de kvar hemma lite längre denna gången eftersom de var så många i kullen, hela 15st varav 9 var tjejer.

Razzo
0

Jag menade inte att man måste vara oseriös bara för att man är oregristerad. Nu föll det sig bara så att de två jag kände till i Göteborg som jag vet är seriösa var just regristerade. Glad

Kom förresten på en till: http://www.silverkallansrattor.com/ men hon har sällan kullar.

Och såklart Glimmer: http://hem.bredband.net/glimmersr8or/

Men sen finns det tyvärr en del oseriösa i Göteborgstrakten också.

mimmi76
0

tack för alla svar..ska kolla:)