Rått-pojke Östergötland?
Hej. Jag skaffade en pojke från en gymnasieskola för ca 6 veckor sen, skulle ha skaffat en till pojke därifrån för ca 2 veckor sen. Men dom ångrade sej och ville ha honom kvar. Så jag undrar om det finns nån i närheten av Vadstena som har nån liten pojke till salu? Vill verkligen inte att han ska vara ensam mer och jag vill inte skaffa nån på Djurmagazinet eller liknande då dom flesta därifrån är sjuka.
Håller tummarna =)

psstt..jag åker till antingen Motala eller Linköping v9 och kan transportera ner från Stockholm då ifall du hittar någon här uppe. 

Okej =) tack, det vore verkligen jättesnällt =)
Jag ska kolla hela internet efter nån bra uppfödare i sthlm nu direkt =)
jag har ännu några grabbs kvar som söker hem ;-)
Zickan.zoomin.se
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Finns Bellingham fortfarande kvar? han var en riktig sötnos =)
Ja han finns kvar ;-).. Lite yrvaken på kortet men det finns fler i galleriet
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Okej =) jag ska försöka fixa så jag antingen kan hämta honom tidgare än vecka 9 eller transport innan, för det är väl lättare att introducera dom med varanndra när dom är unga?

#6 de blir tonåringar när de är runt 6 månader så du hinner nog introducera utan problem även om du får hem dem vecka 9=) O de brukar int evara problem med äldre djur heller=)
Qui dormit, non peccat

#7 okej, vad bra =) Han kommer bli glad över att få sällskap i buren =)

Hur går det, hittar du någon bebis? :)

Ja jag hittade en söt liten pojke i Göteborg som kommer på måndag =)
Nån av malins råttor?

Japp =) en svart roan..
ah, jag har 5 st från henne :) två nakna, en svart, en beage och en siamese rex.
Jag har 3 råttor från malin :)
Lycka till med bebbarna :D

Okej =) Jag längtar jättemycket tills han kommer hit =)
Hoppas han och Kotten kommer trivas tillsammans =) Han har fått träffa och busa lite med sin bror nu i veckan och dte har då gått bra =)