OT- Kalla Fakta
Nu på söndag kommer det visa en dokumentär i programmet Kalla Fakta om Stockholm undre värld. Det menar är hur råttorna lever i sthlms tunnelbanor och kloaker och hur vi blir av med dom. Och de visar även hur de tar för metoder för att döda dom..
det ska jag nog kolla på villken tid och kanal?
Hövva :o
Mvh Nathalie
GLITTERGRIS.. DET ÄR TV 4 KLOCKAN 19.20

Nää, låt dom leva.. :( Uscha ved hemskt!
Håller med där.. :S
Mvh Nathalie
Tyvärr är det omöjligt att låta dem leva som de vill om vi ska ha det samhälle vi har. De kommer förstöra hus, gnaga sönder elledningar och orsaka bränder. Tyvärr är det nog tvunget att hålla koll på beståndet.
Hm intressant, det måste jag se.
Fanken missade det!
#8: Det är ju nu på söndag, alltså den 22/2 :)

#6 men det är ju vårat fel att det är såå himla många!
jag karnske ska följa med någon gång till min mammas killes jobb och han städar typ kloaker eller typ rör och då säjer han att dom inte e gulliga när dom står på baktassarna några meter ifrån en och fräser och är gigantiska…
#11 kolakråttor e långt ifrån snälla å gulliga .. dom kan orsaka svååra och smärtsama sjukdomar.
kloakråttor ska de stå :P

Intressant , det ska jag ta mig tid att titta på !
Hoppas bara att dem använder sjyssta metoder, men troligtvis inte då det är med på kalla fakta
Även om kloakråttor inte är de gulligaste varelserna på jorden och kanske orsakar många problem sprider sjukdomar mm. så förtjänar de endå att bli "utrensade" med respekt och utan lidande tycker jag ..