Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 780 ggr
melia
0

Råttbur / råttor köpes Dalarna

Hej

Jag önskar köpa en råttbur och råttor/råttbebisar i Dalarna om någon har till salu Glad

SweGizmo
0

kolla på blocket:) dem brukar ha bra burar.

Min blogg: SweGizmo.se

melia
0

Har kikat där redan Glad men hittade ingen jag ville ha, men tack för tipset ändå Skrattande

gulzebra
0

Jag kan då bara tipsa om att du nog får söka dig utanför Dalarna iaf :P Här finns mig veterligen inte en enda seriös uppfödare.
Närmsta blir nog Stockholm eller Gävle… www.rattsallskapet.se

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

melia
0

Okej, vad trist Rynkar på näsan jag hade helst inte behövt köpa från zoo, ville hellre ha några som är vana att bli hanterade från början.

Bur är egentligen inte akut, jag har ett stort akvarium med gallertak som använts till hamster innan, det skulle kanske kunna funka så länge som bur med lite klätterställningar i. Hoppas ändå att hitta någon i Dalarna som behöver omplacera sina råttor eller fått råttbebisar Glad

gulzebra
0

Det är inte helt omöjligt att ordna transport annars ;)
Har själv några trippar till Stockholm inplanerade i sommar, har du inte fått tag på råttor tills dess (eller rent av vill ha fler ;P) så kan jag transportera åt dig om du hittar råttor där som du vill ha.

Omplaceringsråttorna här verkar ha försvunnit Förvånad Brukar kolla djurannonserna på Blocket varje dag men det är sällan råttannonser har dykt upp på sista tiden… Ovanligt nog O.o

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

melia
0

Okej Glad tack för tipsen!