Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 529 ggr
Nicciz
0

Bur till Kickan :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Höjd: 102

Djup: 49

Bredd 97

Lucka 60*40

Nicciz
0

Det är lite brett mellan gallren men det är väl ingen fara för dina killar ;P och den är lite kantgnagd i botten men funkar utmärkt. Du kan låna den på obestämt tid

KickanW
0

Underbart, den tar jag gärna! Bebisarna lär visserligen rymma men till dem har jag fixat en hamsterbur som de kan vara i just den här helgen. Hur får jag den till Jorbro?

Nicciz
0

Jag ska se om vi kan ordna bil måste ju va en kombi *haha annars vet jag inte just nu.. men ska se om vi kan låna bil

KickanW
0

Åh, vad snällt! Jag betalar självklart bensinen i så fall!

zickan
0

Tåg kallas det gott folk ;-). Släpade 3 sådana där burar själv hem på tåg mellan ösmo till jordbro.
Ska jag mot jordbro snart så kan jag ta med den dit. Har ännu massa saker i min kompis föråd där din kille flyttade in. Finns en mindre risk att det är din killes föråd allt står i.. Haha. Kanske bäst att fixa undan om de ännu står kvar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

KickanW
0

Jag har också släpat hemskt mycket saker. Tyvärr har jag ingen tid till det nu i helgen när jag ska dit och råttorna kommer ju med redan på fredag. Vore väldigt snällt om du kunde ta med den zickan! Jag tror knappt min pojkvän vet var han har sitt förråd så det är nog ingen fara ^^

teachingbirds
0

Jag släpade hem min bur på pendeln 1½ timme, var mindre roligt, febrig som jag var! Men vad gör man inte för de små änglarna!

zickan
0

hann inte med nått denna gång tyvärr. skulle ha stannat över natten. men min kompis fick förhinder

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.