är inte den här LITE dyr ? ;O
http://www.blocket.se/vi/20255595.htm?ca=9_s
är det nått speciellt med den råttan? den är ju jätteyr! ;O

det är en GP-råtta…
inte en tamråtta
You can't spell Bitchy without Itchy

ja? , jag har aldrig förstått skillnaden
nån som kan förklara?
Gå in på exotiska djur iFokus så kan du se skillnaden :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

det är stor skillnad…bokstavligen

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så här stor är en gp-råtta :)
De är så häftiga! Synd bara att de verkar så svåra, annars hade jag velat haft en.
jag har en grabb på 2,6 kg :D

#8 2,6 kg? Så gulligt :)
Jäääävlar! Det är ju mer än många hundar! Har du ingen bild du kan lägga upp?
#10 Hon har ju hittat den på en annons, inte hennes 

#10 Väger 2,6 kilo råtta mer än många hundar? Vad är de för yttepyttiga småhundar du sett
Qui dormit, non peccat

teacup chihuahuor ???
de ska inte väga mer än 1,5-2kg

Ja en gp väger kanske mer än många chihuahaor men knappast mer än många hundar..
Qui dormit, non peccat
#11: Jag tror NSns svarade på Ladyinreds inlägg där hon skriver att hon har en :)
Nej ni missförstår nog NSns allihop! Jag tror nämligen hon menar att den kostar mer än vad många hundar gör… xD Haha men jag vet inte 
Jo, många hundar. Det finns många yorkshire terrier, papillons, pomeranians, english toy terrier, chihuauas mfl mfl, som väger under 2,6 kg. Även om de så bara fanns en ras som vägde under 2,6 kg så skullr det ändå finnas många hundar, det lär ju finnas fler än två av rasen ;)
#17 Aha du menade så 

#17 De finns nog fler raser som väger mer än 2,6 kilo iaf är jag rätt säker på! Men aja jag förstår vad du menar
De är en stor råtta
Qui dormit, non peccat
Haha ja, nog finns det fler hundraser som väger över 2,6 kg än under. Men ja, du förstod ju vad jag menade :)
#19: Hon skrev väl ingenstans att det är fler hundar som väger mindre än det finns som väger mer? Eller har jag missat något? :S
vill inte låta dum eller så nu men kan ni inta ta och prata om GP-råttor i exotiska djur iFokus iställer hör mer hmma där än här
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
#22 Hon som skrev inlägget trodde att det var en vanlig råtta, så hon kunde ju inte veta. Dessutom borde den här diskussionen snarare flyttas till hundar haha :)
Men tråkigt att det här inlägget var ivägen för dig
#22: Äh, kom igen! Det finns ju en hel konfa som inte har med råttor att göra alls… Det är väl bara att låta bli att läsa den här tråden? :)
Haha.. Ja ni kan ju gå in och diskutera min annons på mitt forum exotiskadjur.ifokus.se ;-)
Bilder kan ni få massor utav.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Exotiskadjur forumet uppkom ifrån början just pga att folket här inne inte orkade ha med våra gps också ;-)
Så det bästa är att ta det på forumet som är till för dom. Där lär man även få bättre och snabbare svar.
På tal om små hundar, så vägde min systers hund inte mycket mer än ett kg. Han var av rasen Pratzky Kryzarik, även kallad pragråtta! hehe Minsta hund jag sett, fullvuxen då.
#27 Vad roligt att du skrev om just den rasen, för jag ville ha med den som exempel och försökte googla den, men kom inte på namnet. De är så söta!
WOW!
Det finns en film som heter Willard, där man kan säga att en GP-råtta, vid namn Big Ben, är en av huvudrollerna :)

jag trodde helt ärligt att det var en vanlig råtta som var så dyr så jag blev chokad…

#30 Ja de stämme bra=) Big Ben är en GP-råtta, den filmen kan man kika på om man vill jämnföra storlek=)
Qui dormit, non peccat
Sjukt bra film för övrigt ;-)
Handlar om massa tamråttor och en gp råtta. En Medelålders man som får råttorna att hämnas åt honom:
Värd att se om man gillar råttor typ.

Ja o en bra varning om hur de kan gå när man fastnar för råttor lite för mycket
Qui dormit, non peccat
Jag måste skaffa Gp någon gång ;D
#33: Och inte bara om man gillar råttor, utan även om man gillar snygga pojkar! ;D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

haha.. på min lilla hund går det ca 20-25 GPs 
*helt onödig kommentar 
Haha.. Nicciz trött igen .. Eller kanske inte vaknat ännu?
Kaffebryggaren på satt? ;-)
hur gammla blir gp råttor i snitt?
ca 5-7år