Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 1770 ggr
mimmi76
0

svart/vita foton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har ni tagit det nångång..här kommer några..visa gärna er:)

mimmi76
0

en till

molle84
0

Här är en jag tagit. :)

molle84
0

Det verkar vara väldigt få som tagit S/V kort på sina sötisar…

Love-
0

#2 vad fin bild

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

KickanW
0

Jag fotar aldrig svartvita bilder, ser ingen anledning till det. Om man alltid fotar i färg kan man ju sedan välja att göra dem svartvita. Om man i stället fotar i svartvitt och bilden blir väldigt bra så man vill ha den i färg är det ju kört liksom… Tror för övrigt inte man kan fota i svartvit med digitalkameror.

Här är iaf en bild på en bebis som jag tycker blev snygg som svartvitt.

teachingbirds
0

#5 Med bättre systemkameror kan man oftast inte fota i s/v, men med vanliga kompaktkameror brukar det gå.

Själv tar jag heller aldrig i s/v från början, finns verkligen ingen anledning om man inte är lat och inte orkar trycka på några knappar på datorn! ^^

KickanW
0

#6: Oj oj, yr är jag. Digitala systemkameror var det tänkt att jag skulle skriva.

XmangoX
0

Jag har ingen bild just nu men alla bilderna som ni har skickaat in är AMAIzING  !!  8D     Mycket fina!     ^^  (a)  <3

mimmi76
0

*5 jag kan ta svartvita foto på min kamera..:) jag tar det emellanåt hehe

KickanW
0

#9: Jag är lite nyfiken på varför du gör det? Varför inte göra de bra bilderna svartvita efteråt i stället, då har du ju den med färg också?

XmangoX
0

Jag fattar det inte heller , men du får göra som du vill  (a)

mimmi76
0

jo jag tar mest färgfoto när de inte är i buren..för när de e är i buren så bländar det blåa gallret varav man knappt ser råttorna..de syns bättre i svart/vitt när  de är i buren