Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 645 ggr
Bim
0

Favoritbur genom tiderna? Drombur?

Sitter och kikar på massor av bur/inredningtrådar! :D Åh vad sugen jag är att köpa en bur och inreda och sen proppa i en hel bunt råttor däri! Vilken bur har varit er absolut BÄSTA? och vad skulle ni HELST vilja ha för bur? Vilken bur skulle ni rekommendera för 5-10 råttor? (Inte för dyr!)

Lägg gärna in massor med bilder! :)

hus-musen
0

För 5-10 råttor så är de en voljär som gäller, kanske hornbachvoljären är bra=)

Qui dormit, non peccat

MalinMalin
0

Furet Tower tycker både jag och mina råttor bäst om,har ett par sånna här hemma och kommer utöka med några till Skrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Elipowe
0

Den perfekta buren hade varit ca 80 cm bred, 1,2 m hög. Hela framsidan skulle bestå av två stora dörrar. Botten skulle vara avtagbar och inte ha någon jobbig låda. Botten skulle vara 20 cm hög typ. Platt tak. Buren skall ha hjul och dem skall vara låsbara. Gärna en mindre dörr på sidorna till "balkonger" eller liknade. Inte stå på ställning utan direkt på hjul på golvet, så det var bara att öppna dörren och släppa ut odjuren. Lucka i taket. Min morbror skall prova göra en sådan bur. Han har matrial och allt. Buren kommer bli helt i metal, så det blir inget jobbigt lackande.

Annars hade en furret XL varit perfekt för mig. :) Just nu kör jag på voljär och det är jobbigt att städa.

BRAGO
0

Jag gillar verkligen min "ombyggda! Lagos…

Bim
0

#3 Det lät verkligen som en drömbur! :O Om dein morbror bygger en sån måste du lägga ut massor av bilder på den! :D

Elipowe
0

#5 Haha, självklart :)! Min morbror skall försöka börja bygget så fort han svets vill komma tillbaka från lagning ;D

Otaku
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min första, alltså den jag har nu :P En Furet Tower

Mvh Vinetta

Bim
0

Putt!