Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 721 ggr
cookie89
0

Rått hane säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum: 12september -08
  • färg, teckning o hårlag: Pearl, släthårig, toppörad.
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 17st vid födsel, 15st vid använjning.
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Schimo. Vet inget mer om han. Hooded av något slag.
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Virus. Siames, Dumbo. Vet ej mer än så om henne heller.
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Tjuvparning. Omplaceras då min mor tycker jag har för många råttor här hemma.. Nackdelen med att bo hemma tror jag >.< 
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Phoenix är en väldigt mysig grabb som älskar uppmärksamhet & är väldigt matglad ^^ Ranglåg, alltid full av bus & upptåg. Funkar fint vid intruduceringar & håller gärna uppsikt över yngre flockmedlemmar. Gnabbas lite med "gänget" ibland men då gäller det oftast mat & på vänskaplig nivå. Har aldrig bitit mig men smakar gärna på fingrar, vilket oftast övergår i att han putsar dem ^^ Han har aldrig varit sjuk. Reagerar inte mkt på buller & ljud (han brukar få följa med ut & gå.) Realtivt hundvan. Tjejtjusare ^^ Kort sagt en väldigt trevlig grabb med mkt livsglädje. Säljes som sällskap till ett hem där det finns andra pojkar att ingå bekantskap med.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Ej reggad & pris diskuteras. Hem viktigare än pris.. 
  • ort där råttan/råttorna finns: Strängnäs, Södermanland
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): poka-89@hotmail.com. Mobil nr kan ges privat.

Kan transporteras till Västerås, Sthlm & Örebro då jag besöker dessa platser regelbundet.

Allamej
0
  • födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)

Fyll i dessa uppgifter så låser jag tråden sen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nicciz
0

Förlåt att jag frågar men, köpte du inte en zoo råtta nyss?

cookie89
0

#2 - Jag har gjort det ja. Detta med hennes godkännande. Men tydligen så ändrade hon sig såhär efteråt. Hon har aldrig varit speciellt förtjust i Phoenix så hon såg sin chans lr vad man ska säga. Anledningen till varför jag inte lämnar tillbaka lillpojken är att jag är så extremt nyfiken på hans färg & kan vara en möjlig Graphite.

Nicciz
0

Och om han inte är det då??? Usch.. du säljer alltså en råtta för att göra plats för en annorlunda färg?? Varför säljer du inte den nya till någon som arbetar med den färgen. Och behåller din Phoenix?

Crispig
0

Egna åsikter kanske är bättre att pma? (inte för att låta grinig men de är ju faktiskt en annons) Flört

cookie89
0

#4 - Då är han inte det. och jag har funderat på att sälja honom redan innan det blev så att jag fick hit lillkillen. Det för att han & jag inte har samma kontakt som jag har med de andra. Men det gör honom inte till en mindre underbar råtta…

Inlägget är låst för nya kommentarer