Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 456 ggr
praliinen
0

Transporthjälp önskas FREDAG 20/10

Frågande Är det någon här som kan transportera två stycken rått-tjejer från Norrköping till Stockholm Fredag den 20, 20/10? Helst till stockhom central?! Eller från norrköping låångt upp som passerar Ånge (ligger mitt emellan Sundsvall och Östersund)? Kan även hämtas i Sundsvall eller Östersund! Då spelar det inte datum lika stor roll men det bör ju ändå ske snarast! Någon VÄNLIG SJÄL? Surprised Behöver svar snarast. Mail: musse__pigg@hotmail.com eller Tel:0730972255/0690-15015 Blir vääldigt glad om det finns någon som kan hjälpa mej! Very Happy

Stj3rnfallet
0

Hej!

Jag åker förbi Ånge, tror jag iaf =/ Men Sundsvall åker tåger 100% säkert förbi =) Kanske hade kunnat stå till tjänst, men det hade ju blivit först i slutet av v 44 eller början av v 45.
Hör av dig om det passar, så kanske vi kan lösa det på ngt sätt!=)

//Sandra

praliinen
0

Ok bra! Räcka ut tungan Men omdu skickar ditt telfonnummer kan vi prata mer om det. Eller om du vill prata här? Men då tar ju det längre tid att veta. GladTror iallfall att det funkar då om jag inte var i Nora då. :/ Men jag ska kolla upp det. TACK så mkt. Skrattande //matilda

Stj3rnfallet
0

Ok =) Jag kan ju skicka mina nr privat till dig, om du vill det =) Haha, ganska bra för mig också att veta i förväg om jag ska vara transporthjälp =P Ja, gör det så ser vi ju om jag kan vara till hjälp =)