Råttor iFokus

Råttor

Etikett: presentation
Läst 478 ggr
CamillaS
0

Nu har Metlakatla hittat hit!

I förrgår fick lilla Katla komma hit med hjälp av Ninja som tog sig till Gävle och emmeb Tog emot henne på det snabba stoppet i Gävle, och så bar resan till sthlm. Jag stod och väntade på lilltösen på T-centralen. Sen var det rått-träff hos Clifford så hon fick följa med dit också, men nu är hon äntligen hemma.

Introduceringen har gått bra hittills. Än så länge sitter hon ganska mycket för sig själv, men introducerade dom ganska nyligen så jag tror och hoppas på att hon ska våga vara mer med dom andra och så småning om hitta sin plats i flocken.

I övrigt är hon en jätte mysig tjej som gärna ligger i tröjan och mysknastrar och ploppar med ögonen, men mycket fart i dom små bena finns det också, speciellt när hon sprang på soffan.
Mina tjejer ville hellre ligga innanför min tröja medans hon sprang runt och undersökte varenda vrå och hörn Väldigt nyfiken och frammåt måste jag säga.

Har inte så bra bilder på henne, men får visa bättre sen.

Katlas introducering. Men bara för det så är det bara dom andra tjejerna som kom med på bild Skrattande

Nämen titta! här har vi ju henne. Fast nosen blev visst kapad Skäms

Sånna här bilder blev vanliga i kameran. Tungan ute

Men visst är hon söt!?

Wow! hela Katla i bild hi hi… Skrattande

BRAGO
0

Vilken liten sötnos…

CamillaS
0

Tack!Skrattande

Mymlan
0

Henne skulle Ariel vilja ha som bur kompis nu då Elsa vandrade vidare

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Love-
0

nawww vad söt

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

CamillaS
0

#3 he he jasså. :P

Mastoll
0

Så fin!

CamillaS
0

Tack. :)

Tusss
0

väldigt lik min mosse :) är hon viltfärgad mån tro? :)