Tomt var det här!
Ja det var det verkligen! Är det ingen som vill hålla mig sällskap?! :) Jag har det så tråååkigt! :( Tips på vad man kan göra?
Den enda tröst jag har är att det är råtträff om en vecka! :) DÅ får jag tråffa RÅTTOR! :') Det var länge sen sist… :)
När jag har tråkigt och sitter vid datorn så brukar jag ladda ner filmer ;> Eller typ passa på att städa rummet *huuh*. Är det bra väder kan man gå ut och fota. om man har en kamera då ;D
Sen kan man alltid läsa! Jag är en äkta bokmal XD
Mvh Nathalie

finns alltid saker o göra
Mia//

Jade de finns alltid mycket man kan göra! Läsa, städa, gå på promenad, ladda hem film, spela spel,plugga mm=)
Qui dormit, non peccat

Städa burar
Mia//

#1 Haha, allt du brukar göra KAn jag inte göra! xD ladda ner filmer klarar inte datorn av att göra, städa rummet.. Uscha, ingen bra kamera och har löst ut alla böcker i huset som är bra! xD haha!
#2 Som vadå? ^^

#4 Ja tack, jag städar jättegärna burar! Bara att langa hit dom så städar och inreder jag! <3

#6 men du kom hit då så ska du få städa
Qui dormit, non peccat

#7 hmm, okej, men då får du lova att du bjuda mig på lunch, jag är lite hungrig ^^

#8 hihi näe men middag kan du få=) klockan är över 3 jue=)
Qui dormit, non peccat

#9 haha ojdå! Jag trodde den var typ halv 2 ^^

Usch, tråkigt att inte ha nåt att göra, jag har massor att göra men vart finns orken? =P
Jag ska diska, städa, byta till ratsen, plugga, dammsuga, göra klart råttornas mat, men det blir väl som vanligt att jag ger råttorna mat och skjuter på städningen tills senare ikväll/natt oh plugget tills imorgon.. =P
Har ju faktiskt varit och handlat idag.. =P *klappa sig på huvet*

#11 haha, vi kan byta liv?! :D Jag kommer ju änså ner till skåne snart.. Kanske.. kanske… :P

Haha, jag har extremt mycket att göra hela tiden känns det som, jag pluggar in tre år på ett år och det blir så lite tid över så jag skiter i att städa, det är typ städa till djuren, fixa mat till mig och råttorna och gosa med alla sötnosarna istället för att ta det tråkiga som dammsuga, diska, städa, bädda sängen, tvätta osv.. för vem vill göra det när man är helt sönderpumpad i skallen av alla läxor? =P
Fast måste säga att det är himla kul att plugga.. =D

Du får även komma hit o städa
Mia//
Hm, jag borde egentligen jobba och städa. Jag är tyvärr för lat för det idag
. Jobba får jag väl göra ikväll.

Kanske mysa med råttorna? :P
Mvh Vinetta

#13 Haha, men det är ju bra att det är kul att plugga iaf! :D Jag kan sno dina grisar så du inte behöver gosa, mata eller städa åt dom! :)
#14 Gärna! ;)
#15 Nämen, latmask.. :P
#16 De enda råttorna jag har är 2 hundar, och dom bara sover.. :P mamma är allergisk mot råttor så jag har inga ^^

Nej inte sno mina sötnosar.. =D
Du får gärna komma och hjälpa till att sköta dem, men skulle aldrig kunna låta någon sno dem.. =P
De tycker för övrigt att matte är världens bästa just nu när de fick kvällsmaten.. =P

#18 haha, jag snor dom när du minst anar det.. :P Hur många råttor har du egntligen?

Jag har inte så många råttor, inte just nu. Placerat ut en del till fodervärdar. Just nu om jag räknar med de hanar som kommer hem till mig snart så har jag 10 hanar och jag har 12 honor. Men vet inte hur länge jag har 12 honor, två honor börjar bli väldigt gamla nu, men hoppas på mycket mer tid med dem.. ^^,

#17, Aha, ops :P
Mvh Vinetta
Haha! Du kan få komma hit och städa massa burar om du vill X'D
Mvh Nathalie

Stackars Bim, alla vill ha städhjälp! Skäms på er! ;P
Hahaha men hon ville ju ;) (A) :D
Mvh Nathalie

Jodå jag vill! Men det är ju så långt att åka :/ hmm.. Hur ska vi lösa det problemet då? ;)